Skocz do zawartości

1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?

tematy ogólne

- - - - -  
Witam wszystkich!

• Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
29 odpowiedzi na ten temat

#1 tomus10iny

tomus10iny
  • Nowy terrarysta
  • Z nami od: 11 dni
  • Polska / Podlaskie / Białystok

Napisany 12 sierpień 2019 - 19:41

Witam wszystkich, mam na imię Tomek i wczoraj zdecydowałem się na rozpoczęcie przygody z terrarystyką. Kupiłem pterinopelma sazimai l4 od hodowcy z 15 letnim stażem z mojego miasta by pająk nie musiał cierpieć w te upały podczas podróży. Wyglądem i wielkością wg mnie bardzo odstaję od innych l4 ze zdjęć bądz filmików na YouTube, więc wrzucę kilka zdjęć poglądowych do waszej opinii jako że ja jestem amatorem w tej dziedzinie. Po przeczytaniu kilku artykułów i obejrzeniu masy filmików dowiedziałem się, że ten gatunek baaardzo wolno rośnie i naszła mnie myśl by kupić drugiego. Zastanawiam się nad kupnem Brachypelma auratum bądź Brachypelma smithi. Co wy sądzicie o rozmiarze mojego nowego pupila i o wyborze kolejnego pąjąka. Liczę na wyrozumiałość, przepraszam jeśli pomyliłem działy i pozdrawiam. 

Załączone pliki

Podobne tematy: Witam wszystkich!     x

#2 sad_mad Online

sad_mad
  • Terrarysta
  • Z nami od: 4676 dni
  • Polska / Wielkopolskie / Kostrzyn

Napisany 12 sierpień 2019 - 20:17

Hej,
niestety nigdy nie miałem ptasznika z tego rodzaju, nie potrafię Ci pomóc. Mimo wszystko ten osobnik wydaje się bardzo mały- warto pamietac jednak, że wylinka wylince nierówna, dlatego ich liczenie nie ma za bardzo sensu.

Jeśli chodzi zaś o wybór nastepnego pająka - Brachypelmy tez nie słyną z najszybszego tempa wzrostu, do tego są chyba dosyć podobne do Pterinopelma spp. Ja osobiście zawsze polecam Chromatopelma cyaneopubescens, albo A. geniculata. Częściej bywają mocno defensywne i narwane, ale jak dla mnie znacznie ciekawsze.

#3 tomus10iny

tomus10iny
  • Nowy terrarysta

Napisany 12 sierpień 2019 - 21:03