Skocz do zawartości

Wesprzyj serwis, wyłącz reklamy  
1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?


Vivianne

Użytkownik od 14 sie 2013
W tej chwili Niedostępny
Ostatnio aktywny paź 17 2023 19:19

Moje posty

W temacie:Sklepy zoologiczne-zerowe doświadczenie sprzedawców

06 grudnia 2015 - 21:41

Powiatowa inspekcja weterynaryjna ma chyba większe możliwości, więc tam też śmiało. Oni robią wszystkie kontrole itd.

Wysłane z mojego SM-G386F przy użyciu Tapatalka

 

Właśnie taką odpowiedź dostałam od TOZu :) Dziękuję wszystkim za odpowiedzi ;)


W temacie:Sklepy zoologiczne-zerowe doświadczenie sprzedawców

28 listopada 2015 - 21:11

Napisałam do TOZU i OTOZ Animals, ale bez odpowiedzi... :/


W temacie:Problem w rozmnażaniu mączników

26 listopada 2015 - 15:02

Zrobię jak mówicie, dzięki wielkie ;) Pewnie macie racje, zawsze przy nich chodzę nawet kilka razy tygodniowo żeby było im jak najlepiej.. I chcąc dobrze może im szkodzę :) Dziękuję bardzo za odpowiedzi :) 


W temacie:Problem w rozmnażaniu mączników

25 listopada 2015 - 23:00

Więc sugerujecie, że mam po prostu "olać" sprawę i wpuścić wszystkie (larwy, poczwarki i żuki) do jednego pojemnika i czekać? I nie wyjmować martwych jak ja to robię raz na kilka dni, nie wyciągać poczwarek? O.o Nie pozjadają się tam wszystkie? Bo czasem nawet jak wrzucę jedzenie, to olewają warzywa/owoce a wolą wcinać siebie nawzajem.. :/


W temacie:Sklepy zoologiczne-zerowe doświadczenie sprzedawców

25 listopada 2015 - 22:40

Wiadomość została wysłana do TOZU. :) Dziękuję bardzo za rady i wyrozumiałość, nawet nie wiecie jak mnie boli serce jak to widzę. @MikeB kupuję tam tylko karmówkę dla moich pociech, bo niestety nigdzie w pobliżu dostać jej nie mogę. Jednak i ona pozostawia wiele do rzeczenia, więc postanowiłam, że zacznę zamawiać ją drogą internetową. Problem stanowi jedynie to, że moje robaczki nie chcą się rozmnażać (co opisałam ostatnio w innym temacie), więc niestety zamawianie co około 2 tygodnie i płacenie za przesyłkę wiązałoby się z ogromnymi kosztami.. Ale pracuję nad usamodzielnieniem się w tej kwestii i zaprzestania całkowicie odwiedzania tego sklepu (przynajmniej w celach kupna czegokolwiek). 

Skontaktowałam się również z moim Szkolnym Kołem Miłośników Zwierząt mając nadzieję że może w grupie zdziałamy więcej. :) Trzymajcie kciuki  :-P







© 2001-2024 terrarium.pl. Serwis wykorzystuje pliki cookies, które są wykorzystywane do emisji spersonalizowanych reklam. Więcej. Korzystając akceptujesz Regulamin.