Zwrot otrzymałem.
Twoich twierdzeń o moich rzekomych zaburzeniach nie będę komentował.
Wystarczyło napisać: "Czekaj do wylinki, jak padnie/będzie zdeformowana wyślę Ci nową albo zwrócę pieniądze." Jakbyś tak napisał, oczywiście posłuchałbym Cię i bym poczekał.
Szczególnie, że zapytałem co będzie jeśli z larwa nie przejdzie prawidłowo wylinki, a Ty zacząłeś mi pisać o tym, że u Ciebie z larwą było wszystko dobrze. Zastanów się jakbyś to odebrał, gdybyś dostał zwierzę, z którym jest coś nie tak, a sprzedawca mówiłby Ci cały czas, że u niego było wszystko dobrze i że masz czekać co będzie dalej, bez deklaracji co zamierza zrobić.
Na przyszłość, odpowiadaj ludziom wprost jak Cię o coś pytają, a nie dookoła.
Jak się okazało moje obawy były uzasadnione, gdyż jak już wyżej napisałem, larwa nie wyliniała prawidłowo. Dodam tylko, że wylinka miała miejsce przed upływem 3 dni pobytu u mnie.
Poza problemem związanym z reklamacją larwy z raną na głowie innych zastrzeżeń do transakcji nie mam. Larwy były dobrze zapakowane w styropian, a z drugą larwą jest wszystko w porządku.
Temat do zamknięcia.
- terrarium.pl
- → Ogląda profil: Posty: eragon13
eragon13
Użytkownik od 25 paź 2006W tej chwili Niedostępny
Ostatnio aktywny maj 26 2021 05:35
Statystyki społeczności
- Grupa Terrarysta
- Aktywnych postów 552
- Wyświetleń profilu 2 249
- Czas spędzony7 dni 12 godzin 7 minut 58 sekund
- Najbardziej aktywny w Początkujący hodowcy ptaszników, skorpionów i innych pajęczaków (135 postów )
- Wiek Wiek nieznany
- Urodzony Data urodzin nie została podana
-
W terrarystyce od
2006
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje kontaktowe
- Skąd: Polska / Śląskie / Tarnowskie Góry
Narzędzia użytkownika
Ostatni goście
Moje posty
W temacie:Nikon123- Problem z reklamacją (rozwiązany)
25 października 2017 - 17:41
W temacie:Nikon123- Problem z reklamacją (rozwiązany)
23 października 2017 - 20:56
Niestety larwa uległa deformacji w trakcie linienia. Wylinka przykleiła się do jej głowy w miejscu czarnej plamy i nie potrafiła wyjąć z niej części głowy.
NIkon zobowiązał się do zwrotu pieniędzy za nią.
W temacie:Nikon123- Problem z reklamacją (rozwiązany)
20 października 2017 - 16:26
Zgadzam się z Tobą w kwestii, że faktycznie po wylince, może to zejść, ale równie dobrze może okazać się, że jest to jakiś nowotwór czy coś innego i się np. powiększyć. Miałem ptasznika z podobną przypadłości, u którego narośl na początku wyglądała jak strup, a po każdej wylince była większa.
Dogadaliśmy się więc myśle, że sprawa jest już zamknięta.
Pozdrawiam
W temacie:Nikon123- Problem z reklamacją (rozwiązany)
20 października 2017 - 15:29
Myślę, że chronologia maili mówi sama za siebie. "Sypanie paragrafami" zaczęło się dopiero po braku pozytywnej odpowiedzi na moje pytanie o wymianę larwy w przypadku jej śmierci. Dopiero w kolejnym mailu jako odpowiedź na "paragrafy" pojawiła się informacja, że rzekomo chciałeś dosłać nową, w razie problemów z tą, ale nie doślesz, bo Ci piszę o przepisach. Wybacz, ale rozmowa mailowa, to nie rozmowa twarzą w twarz i można wszystko co się chce przekazać drugiej stronie, zawrzeć w jednym mailu. Chciałem tylko otrzymać dwie zdrowie larwy, za które zapłaciłem. Maile o tym, że u Ciebie było wszystko w porządku i mam czekać na wylinkę, bez wyraźnej deklaracji co zamierzasz zrobić w przypadku gdyby larwa padła lub była zdeformowana, mimo mojego wyraźnego pytania o to, potraktowałem jako próbę zbycia mnie.
Zresztą nie rozumiem tej niechęci do przepisów prawa, one obowiązują i nie masz na to wpływu. Mogłeś odpisać, że zgodnie z art. ..., proponujesz następujące rozwiązanie.... i tyle w temacie. Natomiast pisząc, że niejako za karę nie dogadasz się ze mną, spowodowałeś taki obrót sprawy.
Skoro handlujesz, jak twierdzisz w całej Europie, to chyba nie był to Twój pierwszy kontakt z regulacją dotyczącą umowy sprzedaży, więc tym bardziej nie rozumiem oburzenia. Załatwianie spraw, z powoływaniem się na obowiązuje przepisy nie jest niczym niezwykłym w obecnych czasach (chyba, że żyję w jakimś innym świecie).
Jeśli z larwą będzie coś nie tak poinformuje Cię o tym.
Pozdrawiam.
W temacie:Nikon123- Problem z reklamacją (rozwiązany)
20 października 2017 - 14:17
Propozycję jestem w stanie przyjąć z drobną modyfikacją, że jeśli larwa będzie miała po wylince deformację w miejscu "wżerki", to też będzie zwrot pieniędzy, ponieważ zależy mi na wyhodowaniu ładnego chrząszcza, którego później umieszczę w gablocie. Jeśli będzie zdeformowana oczywiście odeślę Ci ją.
Nowej larwy bym nie chciał z uwagi na problemy jakich doświadczyłem w tej transakcji.
Jeśli kupiłbym larwę z uszkodzeniami za niższą cenę, i o tym bym wiedział przed kupnem, to niczego bym od Ciebie nie żądał. Sam sprzedawałem niejednokrotnie różne owady, ptaszniki, skorpiony, aksolotle- zawsze jak zwierzę miało jakiś defekt, nawet jeśli był nieznaczny(z najmniejszych uszczerbków jakie pamiętam, to był brak kawałka dolnego szczypca u skorpiona), informowałem o tym kupującego przed zakupem i obniżałem cenę.
Co do mojego "grzmienia", nie napisałeś proponowanego przez siebie teraz rozwiązania, gdy pytałem co w sytuacji gdy larwa padnie, a takie bym przyjął bez powoływania się na jakiekolwiek przepisy. Sam, w którymś poście napisałeś, że "jest duże prawdopodobieństwo, że larwa nie będzie miała śladu po tym po wylince", więc się nie dziw, że moja reakcja była taka a nie inna. Skoro nawet ekspert w temacie, nie ma pewności czy wszystko będzie dobrze.
Czekam tylko na odpowiedź czy akceptujesz proponowaną, przeze mnie modyfikację i temat uważam, że można zamknąć.
Pozdrawiam!
- terrarium.pl
- → Ogląda profil: Posty: eragon13
- Polityka prywatności
- Regulamin ·