Skocz do zawartości

1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?

rozmnażanie

- - - - -  
Euscorpius Italicus - ciąża

• Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
5 odpowiedzi na ten temat

#1 Romano

Romano
  • Terrarysta
  • Z nami od: 41 dni
  • Polska / Pomorskie / Chojnice

Napisany 08 sierpień 2019 - 10:29

Siemanko,

Jestem początkującym terrarystą i moje serce skradły skorpiony. Pierwszy, to mój Euscorpius, ale okazało się, że moja samiczka właśnie chce dać od siebie trochę więcej i nosi na grzbiecie małe skorpiony. Oczywiście przeczytałem naprawdę dużo na ten temat. Wiem, że muszę poczekać aż zejdą z matki, odizolować je, karmić wylęgiem dostosowanym do rozmiarów, trzymać w temperaturze w zasadzie pokojowej - to wiem.

Chciałem tylko zapytać, czy ktoś ma jakieś porady, bo jednak teoria a praktyka, to jest inna galaktyka i chciałem zasięgnąć porady kogoś, kto miał styczność 

z małymi skorpami. 

Będę wdzięczny za wszystkie podpowiedzi ;)

Załączone pliki

Podobne tematy: Euscorpius Italicus - ciąża     x

#2 chico

chico
  • Terrarysta
  • Z nami od: 1900 dni

Napisany 09 sierpień 2019 - 12:12

W zasadzie to wszystko sam napisałeś, nic nie trzeba dodawać. Co najwyżej tyle, że młode karmić dwa razy w tygodniu. 

#3 stachu92

stachu92
  • Terrarysta
  • Z nami od: 3392 dni
  • Polska / Śląskie / Częstochowa

Napisany 09 sierpień 2019 - 12:29

Trzeba zacząc od tego ze to nie jest itaicus. Italicusy sa cale czarne a ten jest brazowy. Wiec mozesz go sprzedawac jako Euscorpius sp (lokalizacja)

#4 Romano

Romano
  • Terrarysta

Napisany 09 sierpień 2019 - 15:00

Coś tak podejrzewałem, ze nie italicus :/ Juz widze, ze pare młodych nie wytrwalo. Myślicie, ze da się zminimalizować straty w nich?

#5 sad_mad

sad_mad
  • Terrarysta
  • Z nami od: 4679 dni
  • Polska / Wielkopolskie / Kostrzyn

Napisany 09 sierpień 2019 - 18:11