Skocz do zawartości

1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?

początkujący jaszczurki

- - - - -  
Agama Brodata jaka płeć???

• Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
7 odpowiedzi na ten temat

#1 szczepcio023

szczepcio023
  • Terrarysta
  • Z nami od: 233 dni
  • Polska / Warmińsko-mazurskie / Węgorzewo

Napisany 31 styczeń 2019 - 15:35

Witam jestem początkującym terrarysta i mam problem z rozróżnieniem płci mojego smoka, kupiłem  agamę ponad 2 miesiące temu miała  16cm i sprzedawca twierdził ze to samiec agama obecnie  ma juz ponad 40 cm i z moich zaobserwowań wynika ze to samica, możecie mi pomoc w rozpoznaniu  płci po zdjęciu??? Pozdrawiam 

Załączone pliki

Podobne tematy: Agama Brodata jaka płeć???     x

#2 meme512

meme512
  • Terrarysta
  • Z nami od: 948 dni
  • Polska / Pomorskie / Malbork

Napisany 02 luty 2019 - 10:53

Zrób więcej zdjęć, aby stała na łapkach

#3 szczepcio023

szczepcio023
  • Terrarysta

Napisany 04 luty 2019 - 11:08

Witam dzięki za odp:) dziś mogę jeszcze spróbować zrobić więcej nowych  zdjęć smok ma wylinkę jest strasznie zły nie chciałem  go za bardzo drażnić i stresować dodaje najbardziej aktualne fotki pozdrawiam:)

Załączone pliki

#4 Vulpes90

Vulpes90

Koordynator działów, Pomocny w dziale Agama brodata, Budowa, osprzęt, Terraria dla jaszczurek i sprawy techniczne

• Koordynator działów
  • Z nami od: 3202 dni
  • Polska / Opolskie / Kluczbork

Napisany 04 luty 2019 - 14:43

Samiczka :)

#5 szczepcio023

szczepcio023
  • Terrarysta

Napisany 04 luty 2019 - 15:05

wielkie dzięki Vulpes90 :)  także jakaś podstawowa wiedzę mam, miałbyć samiec ale mam niespodziankę :) będzie trzeba znaleźć jej jakaś koleżankę ;) bezpieczniej jest  trzymać samiczki w stadzie z tego co się doczytałem, może kolega doradzi czy lepiej taka sama odmianę barwna dobrać czy można mieszać?? jak się zdecyduje na stworzenia małego stada:) mam dość duże terrarium co pozwala mi na 2 Agamki  śmiało:)