Skocz do zawartości

1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?

początkujący owady

- - - - -  
Pierwsza styczność

• Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
10 odpowiedzi na ten temat

#1 Crooo

Crooo
  • Terrarysta
  • Z nami od: 652 dni
  • Polska / Pomorskie / Gdańsk

Napisany 16 sierpień 2017 - 23:45

Witam, od jakiegoś czasu studiuję wasze forum, choć i tak jeszcze dużo muszę wiedzieć. Mam zamiar zaopiekować sie moją pierwszą modliszką. Wyposażyłem się w akwarium o wymiarach 40x25x30(dodam zdjęcie). Rozsypałem wiórki, zamierzam wsadzić tam jakąś gałąź, dodać jakaś roślinkę oraz okleić ściany siatką do wspinaczki. Do młodej modliszki mam nieduży zakręcany pojemnik który odpowiednio przygotuję. Teraz mam kilka pytań:
*Proszę o pomoc w wyborze pierwszej modliszki, chciałbym coś aktywnego w stadium L2-L3 max
*Akwarium nie ma przykrycia, myślę nad plexą z rozwierconymi otworami może być ? 
*Jakie oświetlenie? Czy zimny led czy potrzeba jakiejś lampki grzewczej ? Akwarium będzie stało na ziemi we wnęce szafki od tv temperatura w dzień wskazuje na termometrze w akwarium 26-28 stopni a w nocy ok 23 oraz wilgotność 55-65%
*Pytanko jaką rośline zastosować ? Sztuczną czy prawdziwą, jeśli tak to jaką konkretnie.
*Ostatnie pytanie, jaką karmówke wybrać ? Proszę o propozycje. 

Także to chyba wszystko proszę o wyrozumiałość i zrozumienie, chce się dobrze przygotować. Zamierzam zakupić modliszkę w przyszłym miesiącu też pytanie skąd polecacie taki zakup? Wszystkie sklepy zoologiczne w mojej okolicy się tym nie zajmują. W odpowiedzi na mój temat proszę podawać konkretne przykłady bądź linki do podobnych pytań, dziękuje i pozdrawiam. 

PS. na zdjęciu widać półkę nad akwarium, której nie będzie gdy przyjdzie pora kupna.

Załączone pliki

Podobne tematy: Pierwsza styczność     x

#2 VisibleNoise W hodowli

VisibleNoise

Koordynator w działach początkujący

• Koordynator działów
  • Z nami od: 2109 dni