Skocz do zawartości

1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?

początkujący ptaszniki

- - - - -  
Smithi L5, albiceps L4 i świerszcze

• Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
30 odpowiedzi na ten temat

#1 Raknor

Raknor
  • Terrarysta
  • Z nami od: 713 dni
  • Polska / Świętokrzyskie / Sandomierz

Napisany 12 maj 2017 - 13:41

Hejka

Jestem początkującym hodowcom, sporo czytałem na tym forum i "czarnym" ale nadal mam dylematy. Odebrałem z poczty dwa ptaszniki, Brachypelma smithi L5 i Brachypelma albiceps L4. Rano wsadziłem je do przygotowanych faunboxów. Dość szybko zaczęły zwiedzać nowe mieszkania więc wrzuciłem im po świerszczu (chyba bananowym).

I taraz pytanie, Smithi jak na razie nie spotkał się ze świerszczem a albiceps się od niego odsuwa, wiem - może nie być głodny, może się jeszcze nie zaaklimatyzował itp ale czy zostawienie świerszcza w boxie nie będzie zagrażać pająkowi? Lub czy świerszcze nie są po prostu za duże jak na wielkość pajaków. Poniżej foto.

Załączone pliki

Podobne tematy: Smithi L5, albiceps L4 i świerszcze     x

#2 machina

machina
  • Terrarysta
  • Z nami od: 1536 dni
  • Polska / Łódzkie / Łódź

Napisany 12 maj 2017 - 15:01

Swiescz moglby byc ciut mniejszy , poza tym jak ma go dorwac jak swierszcz ma hektar terenu do ucieczki ?
Daj pajuny do mniejszych pojemnikow i podaj maczniaka (malego).

#3 Raknor

Raknor
  • Terrarysta

Napisany 12 maj 2017 - 16:28

Smithi chyba zabił, bo świerszcz widzę ze kona i ma rozwalony pancerz na grzbiecie nie widziałem akcji. Pająk siedzi uczepiony pod przykrywką faunboxu. Same boxy nie są mega duże, maja 10*17 cm najmniejsze jakie mieli w zoologicznym. Bardziej mnie martwiło czy nie stanowią zagrożenia dla pająków, te świerszcze (przy założeniu że nie wyliniały itp).

#4 machina

machina
  • Terrarysta

Napisany 12 maj 2017 - 17:39