Skocz do zawartości

1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?

początkujący ptaszniki

Smithi L5, albiceps L4 i świerszcze

- - - - -

• Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
28 odpowiedzi na ten temat

#1 Raknor

Raknor
  • Terrarysta
  • Z nami od: 507 dni
  • Polska / Świętokrzyskie / Sandomierz

Napisany 12 maj 2017 - 13:41

Hejka

Jestem początkującym hodowcom, sporo czytałem na tym forum i "czarnym" ale nadal mam dylematy. Odebrałem z poczty dwa ptaszniki, Brachypelma smithi L5 i Brachypelma albiceps L4. Rano wsadziłem je do przygotowanych faunboxów. Dość szybko zaczęły zwiedzać nowe mieszkania więc wrzuciłem im po świerszczu (chyba bananowym).

I taraz pytanie, Smithi jak na razie nie spotkał się ze świerszczem a albiceps się od niego odsuwa, wiem - może nie być głodny, może się jeszcze.....................czytają więcej tylko zalogowani terraryści. Proszę zaloguj się lub zarejestruj się jeśli nie posiadasz jeszcze konta.

Załączone pliki

Podobne tematy: Smithi L5, albiceps L4 i świerszcze     x

#2 machina

machina
  • Terrarysta
  • Z nami od: 1330 dni
  • Polska / Łódzkie / Łódź

Napisany 12 maj 2017 - 15:01

Swiescz moglby byc ciut mniejszy , poza tym jak ma go dorwac jak swierszcz ma hektar terenu do ucieczki ?
Daj pajuny do mniejszych pojemnikow i podaj maczniaka (malego).

#3 Raknor

Raknor
  • Terrarysta

Napisany 12 maj 2017 - 16:28

Smithi chyba zabił, bo świerszcz widzę ze kona i ma rozwalony pancerz na grzbiecie nie widziałem akcji. Pająk siedzi uczepiony pod przykrywką faunboxu. Same boxy nie są mega duże, maja 10*17 cm najmniejsze jakie mieli w zoologicznym. Bardziej mnie martwiło czy nie stanowią zagrożenia dla pająków, te świerszcze (przy założeniu że nie wyliniały itp).

#4 machina

machina
  • Terrarysta

Napisany 12 maj 2017 - 17:39

Moze i nie sa mega ale za duze do takich maluchow , ja takie malenstwa trzymam w pojemnikach na mocz i maja sie swietnie .

#5 Raknor

Raknor
  • Terrarysta