Witam
Prosze o ocenę wyglądu mojego zółtoburzszka. Karapaks szer ok 5 cm. Mam go 4 miesiące. Ostanio zauwazylem znaczny przyrost po okresie długiej stagnacji. Wraz z przyrostem jego tarczki (szczególnie te od głowy) zrobiły sie "wybrzuszone".
[img]https://www.terrarium.pl/galeria/foto/131394.jpg[/img]Leon
Nie mam zadnego doświadczenia wiec prosze o ocene czy cos sie zaczyna złego gdziac czy po prostu żółw tak rośnie.
Karmię go mrozonkami: stynką, gammarusem, całymi krewetkami. W akwarium pływa nurzaniec. Była tez rzesa. Są świderki. Były tez roztoczki ale wykończył je w kilka dni (zjadał samego ślimaka skorupkę zostawiał wiec zostawiłem tylko świderki).
Są też molinezje oraz gupiki czarne - czasem "kogoś...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)
4 odpowiedzi na ten temat
Napisany 23 stycznia 2010 - 14:49
Podobne tematy: krzywica x
zdrowie
Żółwie lądowe
Czy to już zaawansowana krzywica?guit, 24 cze 2020 |
|
|
|||
Archiwum ogłoszeń
Gekon Lamparci z krzywicąpryncypalka123, 15 cze 2020 |
|
|
|||
żywienie
Gekony, eublefary i inne Gekkota
Krzywica u felsumy?Arystoteles, 19 maj 2020 |
|
|
|
||
zdrowie
Jaszczurki
Czy gekon może zarazic się krzywicą od innego gekona?MarBan, 08 lut 2020 |
|
|
|||
zdrowie
Jaszczurki
Krzywica u gekonaMarcelMarcinek, 09 wrz 2019 |
|
|
|
Napisany 23 stycznia 2010 - 16:15
Nie ma jeszcze powodów do paniki, ale rośnie faktycznie szybko....więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)
Napisany 23 stycznia 2010 - 16:23
Rośnie raczej za wolno choc to zawsze sprawa indywidualna. 4...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)
Napisany 23 stycznia 2010 - 16:38
Piszesz o szerokości i prawie 2cm na cztery miesiące to...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)
Napisany 28 kwietnia 2010 - 11:03
Żółwik Wygląda Dobrze:) Nie masz na razie się czym martwic:)...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)
0 terrarystów przegląda to forum