
Zaproponowaliśmy mu wymianę pająka, ale uznał że on nie chce wymiany tylko tego sobie zatrzyma a my mu mamy przesłać pieniądze, bo jak nie to nas obsmaruje na forum. PORAŻAJĄCA BŁYSKOTLIWOŚĆ I LOGIKA
Tak na marginesie kieys zamowiłem u nich oprawe oswietleniowa exo terry,czekalem 2 tyg bo mowili ze mjaa ja ale w magazynie zewnetrzym, i bedzie lada dzien,po kilku dniach mi napisali ze jeszcze jej nie maja i jesli chce to moga mi wysłac zwrot pieniedzy,kolejne 2 dni,załuje ze polecialem na nizsza cene bo oprawe mialbym o wiele wiele wczesniej,jesli ktos chce to niehc tam kupuje,ja osobiscie zakupow juz tam robil nie bede. Pozdrawiam i wyrazy wspołczucia dla Lukashka.
Takiej sytuacji nigdy nie było, ponieważ nie mamy żadnego magazynu, jeśli ściągamy towar typowo pod klienta, nie oczekujemy wpłaty całej kwoty od razu lecz zaliczki.
Dzień dobry.
Wczoraj wieczorem wysłałem do MadagaskarZOO następującego e-maila:
..
Odpowiedź jak zwykle-bardzo miła.
I w ogóle co ta "dama" do mnie pisze...
..
Przecież dzwoniłem kilka razy to było brak odpowiedzi lub tel był wyłączony. Także napisałem e-maila, również na niego nie dostałem odpowiedzi, dlatego postanowiłem napisać sms'a żeby sprawdzili pocztę.
Czy ja tu kogoś straszę? Ja tylko apeluję, że forum nie zamknęło tego tematu.
A i chciałem sprawę załatwić wysyłkowo ponieważ mam do nich 140km także chyba to trochę bez sensu.
Nie mam siły już do tej "damy".
JednakCosWiem: Przecież ostatnie zdjęcie na 2 stronie tematu jest z tym co ja napisałem. Pod ich odpowiedzią na zielono jest moja.
NIKT DO NAS NIE DZWONIŁ A SMS-A OTRZYMALIŚMY JEDNEGO O TREŚCI: KUPOWAŁEM U WAM PAJĄKA, PROSZĘ SOBIE SPRAWDZIĆ POCZTĘ, A TAK OD RAZU ATAK, ŻE SIĘ UKRYWAMY! ODBIERAŁ PAJĄKA OSOBIŚCIE, WIDZIAŁ CO BIERZE! O CZYM TU W OGÓLE MOWA?
słuchaj gdybyś mnie obsmarował zanim bym wiedział że coś nie tak z paczką / pająkiem
też bym go nie wymienił.
Muszę pamiętać żeby od Ciebie nie kupować.... a nie ja odbieram osobiście hehehe
A tak na poważnie to po to jest forum żeby opisać sprawę. Gdyby z MadagaskarZOO pracowała chociaż jedno normalna osoba to cała taka sprawa mogłaby być dla nich nawet plusem gdyby pokazali godność po obsmarowaniu przez kogoś jak to napisałeś na forum. A w jaki sposób? Wystarczyło się wypowiedzieć w tym temacie i napisać, że jasne przyznają się do winy i wysłać kolejnego pająka lub oddać pieniążki i na 100% każdy postrzegałby ich jako uczciwych a teraz? Co najwyżej jako .. nawet nie będę tego pisał bo aż nie wypada.
Temat myślę skończony. MadagaskarZOO nie jest uczciwy i tyle
ale ja się w 100% zgadzam , jako sklep powinien się do tego zadeklarować , broniłem przed świętami , dzisiaj święta już nie ma.
więc jeśli zachowanie się nie zmieni to sprawa jest jasna.
Jeśli ktoś jest w trasie lub wyjechał, nie ma dostępu do meila od tak, od tego są telefony, a do nas nikt nie dzwonił.
Złączyłem posty z 5 razy!, używamy edycji - Morph