Umieszczam ten opis, aby przestrzec wszystkich przed zakupami w tej firmie o której słyszałem już wiele złego, ale nikt nie opisuje przebiegu całej transakcji.
W przypadku dokonania zakupu kilku przedmiotów za wysyłkę płaci się tylko raz.
Przesyłki pocztowe wysyłam do 2 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty. Wyjątkiem są sytuacje, gdzie pogoda nie sprzyja wysyłce żywych zwierząt.
Wybierając list priorytetowy (nie polecony) robią to Państwo na własną odpowiedzialność. Jest to przesyłka nierejestrowana i nie odpowiadamy za jej zaginięcie.
Przesyłki kurierskie wysyłam zazwyczaj w ciagu 24 godzin od otrzymania wpłaty. Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy przewoźniku. W razie jej uszkodzenia należy w obecności kuriera sporządzić raport.
Owady można odebrać w okolicach Łodzi bądź w samej Łodzi po wcześniejszym umówieniu
W przypadku zamówień dotyczących żywych owadów należy przekazać informację na 24h przed planowanym odbiorem.
Koszty przesyłki
9 zł - list priorytetowy
12 zł - list polecony priorytetowy
30 zł - przesyłka kurierska
0 zł - odbiór osobisty
Modliszka Polyspilota griffinii
Jedna z największych modliszek ! Zdjęcia obrazujące wielkość dorosłego owada znajdą Państwo na Mantis Shop
Klikając Kup Teraz otrzymujesz PARKĘ owadów w stadium L5
Polują zarówno na świerszcze, karaczany, wszelaki pokarm latający jak i plankton łąkowy
Zrozumiałem więc z aukcji że dostanę parkę modliszek L5 – czyli dorosłych.
Poczta email 03.09.2015 – Wysyłam zapytanie czy udało się wysłać modliszki dnia wczorajszego, ponieważ jak wiadomo modliszki mogą nie przeżyć długiej podróży a nikt nie gwarantuje, że przesyłka dotrze do weekendu do nadawcy – normalne.
Dostaję modliszki 08.09.2015 – dostaję dwie modliszki L1 w pudełkach na mocz w kopercie z folii bąbelkowej.
Na aukcji z modliszkami L5 samica i samiec dostałem L1 dwa samce. Życzę powodzenia w dalszej sprzedaży!
[Odpowiedź z : 29 wrz 2015, 15:18 ] Komentarz wystawiony niemal 3 tyg po otrzymaniu przesyłki. Żadnej wcześniejszej informacji, kontaktu, nic. Panu chyba się coś pomyliło i gratuluję polotu skoro w stadium L1 rozpoznał Pan płeć owadów. Zwykłe cwaniactwo.
Skąd wiem, że są to dwa samce? Modliszki przeszły wylinki i widać to dokładnie, że ich odwłoki nie przypominają rozszerzonych odwłoków samic.
Treść wiadomości
Witam
Przed chwilą otrzymałem od Pana komentarz
Mogę prosić o zdjęcie rzekomych L1 modliszek które Pan otrzymał ? Już nie wspomnę o tym że przy L1 seksowanie jest niemożliwe
Moja odpowiedź:
Oczywiście dziś zrobię zdjęcia i panu wyślę
Oczywiście do tej pory są to już L2
Następnego dnia rano dostaję wiadomość:
Komentarz dotyczy transakcji: Ogromna Modliszka Polyspilota griffinii PARKI L5
Komentarz wystawił: Exo-factory
Rodzaj komentarza: Negatywny
Treść komentarza:
"Nie polecam. 0 kontaktu przez ponad 3 tygodnie, natomiast potem wypisywanie jakiś zażaleń bez żadnej podstawy. "
No wiec jak już pisałem wcześniej, kontaktowałem się ze sprzedawcą bez skutecznie.
Pisanie jakiś zażaleń bez podstawy – widać ktoś kto wysyła towar w Exo-Factory nie wie co to L1 i L5
Mimo tej wiadomości odpisuję na maila:
Bardzo pan miły wystawiając mi komentarz negatywny na Allegro.
Bardzo proszę o informację, czym zasłużyłem na komentarz negatywny?
Czy chciałem pana oszukać, czy też domagam się zwrotu pieniędzy na prawidłowo przez pana wysłany towar?
W którym miejscu według pana ja zachowałem się nieprawidłowo?
Na pewno powie pan, że wystawiłem panu komentarz neutralny bez kontaktu z panem?
Komentarz jaki wystawiamy do aukcji dotyczy przebiegu tej aukcji. Zatem czy według pana to ja zrobiłem źle czy pan wysyłając złem modliszki.
Co do kontaktowania się z panem to również się pan myli ponieważ wysłałem wiadomość do pana zaraz po otrzymaniu modliszek:
Tu treść wiadomości, która umieściłem wcześniej.
Jestem ciekaw jak teraz pan skomentuje negatywny komentarz do tej aukcji?
Jestem ciekawy dlaczego Exo-Factory wystawia komentarz negatywny nie czekając na moją odpowiedź, skoro ja odpisuję, że zdjęcia zrobię i wyślę.
Oczywiście nie omieszkałem odpowiedzieć na negatywny komentarz:
[Odpowiedź z: 01 paź 2015, 11:01] Nie wiem jaką to ja winę ponoszę za otrzymanie towaru niezgodnego z opisem. A jak sprawdzi nap pocztę to okaże się, że wysłałem wiadomość do pana zaraz po otrzymaniu towaru.. Zatem ja mam towar niezgodny z opisem i negatywny komentarz za błąd pański.
Całą tą sprawę można było załatwić bez problemu. Gdyby sprzedawca przeprosił i zaproponował zadość uczynienie.
Najważniejsze jednak w tym wszystkim jest to że modliszki, żyją i czują się dobrze mieszkając w fauna boxach.
Żałuję tylko, że nie mam parki tak jak mi obiecywał sprzedawca.
Podsumowując:
Lepiej uczyć się na cudzych błędach niż na własnych. Zastanówcie się wiec prze zakupami w tej firmie czy aby na pewno kupujący zna się na tym co sprzedaje i czy robi wszystko aby kupujący był zadowolony z zakupów, czy też stara się udowodnić, że to wy jesteś oszustami którzy chcą oszukać uczciwego sprzedawcę.