Miesiąc temu zamówiłam u Niej gekonka. Pani wyjeżdżała więc natychmiastowy zakup nie mógł się odbyć. W ostatnim mailu napisała, że zarezerwuje go dla mnie i wyśle jak tylko wróci z urlopu. Chciałam z góry zapłacić ale kontakt się urwał gdyż Sprzedającej już nie było więc nie doczekałam się danych do przelewu. Niestety po terminie urlopu kontaktu ze Sprzedającą wciąż nie było. Ignorowała wiadomości na forach, maile.. a ja czekałam aż w końcu odpowie. Udało mi się złapać ją na gg (myslę, że gdyby wiedziała w jakiej sprawie piszę również by mnie zignorowała). Dowiedziałam się, że zarezerwowany przeze mnie gekon został już sprzedany komuś innemu. Nie usłyszałam nawet przepraszam.
Reasumując - przez miesiąc czekałam na gekona (odrzucając inne oferty), który dawno już był sprzedany próbując skontaktować się z Panią, która tego kontaktu unikała.
Z jednej strony jest nagonka na Kupujących, że zamawiają, proszą... a potem kontakt się urywa.. z drugiej strony wśród Sprzedających tych uczciwych również można policzyć na palcach jednej reki. Dla mnie umowa to umowa a zachowanie w stylu Effie jest niepoważne i nieuczciwe a tekst "takie przypadki się zdarzają" jest co najmniej nie na miejscu. Takich sytuacji w ogóle nie powinno być a jeśli już z jakiś powodów do nich dochodzi to w ramach rekompensaty Sprzedający powinien zaproponować innego gekona (nawet wiele droższego) w umówionej wcześniej cenie. W końcu to jego błąd, jego niedopilnowanie i umowa, której nie dopełnił.