Skocz do zawartości

Wesprzyj serwis, wyłącz reklamy  
1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?


hakumary

Użytkownik od 01 cze 2010
W tej chwili Niedostępny
Ostatnio aktywny sty 30 2011 20:29

Moje tematy

po jakim czasie po wylince daje się jeść?

23 czerwca 2010 - 11:03

mam pytanie związane z karmieniem węża: po jakim czasie po wylinnce daje się jeść?
czy można dać mysz już następnego dnia?

mój Lampropeltis T. Campbelli miał zjeść przed wylinką, ale nie miał chęci... i chciałam mu dać po, ale nie wiem czy powinnam odczekać jakiś czas, czy moża od razu.
dodam, że karmiony jest żywym pokarmem (miej więcej 1 x 7-9 dni).

z góry dzięki za odpowiedź! :)

Austin Stevens - Snakemaster

18 czerwca 2010 - 11:53

Chciałam polecić wam program na Animal Planet HD - "Austin Stevens - Snakemaster".

Nadają go: pon-piąt o 12:40-13:30 i 22:50-23:45

Jestem pewna, że miłośnikom węży na pewno się spodoba!

http://animal.discovery.com/fansites/austinstevens/austinstevens.html

Dodatkowo dla ciekawskich, strona www Austina:
http://www.austinstevens.net/

Super sprawa!

jaki TORF dla węża?? [Lampropeltis T. Campbelli]

16 czerwca 2010 - 13:28

mam pytanie odnośnie TORFU - jaki rodzaj torfu jest odpowiedni dla węża ??

pytanie to wynika stąd, że kupiłam w sklepie terrarystycznym torf KWAŚNY (do kwiatów, itp.) i nie jestem pewna, czy nie zaszkodzi on mojemu wężowi.
koniec końców kwiaty mam sztuczne, więc torf leży niewykorzystany - ale zdaje się, że moja gadzinka zbliża się do wylinki (bo zrobił się mocno matowy i wypłowiały mu kolory) i chciałabym wstawić mu pojemnik z wilgotnym torfem, ale wolę się upewnić czy torf kwaśny mu nie zaszkodzi.

póki co, odkąd zjadł siedzi prawie cały czas w doniczce od sztucznego kwiatka, którą chcemy zlikwidować - zamieniając na pojemnik z torfem.

z góry dziękuję za pomoc! :)

pozdrawiam, mary

strzeżcie się sklepu internetowego Robizoo (www.akwaria.net)!!!

09 czerwca 2010 - 14:52

szczerze odradzam zakupy w sklepie internetowym Robizoo (www.akwaria.net) albo ich produkty na aukcjach Allegro.

nie dość, że są drodzy, to jeszcze kompletnie nie trzymają się terminów wysyłki (wysyłają towar po ponad tygodniu, kiedy płaci się 50 zł za kuriera UPS... jak dla mnie ale towar zamawiany kurierem powinien być zazwyczaj na drugi dzień, bo inaczej za co się płaci?) i co najlepsze mają w poważaniu klientów i potrafią kilkakrotnie kłamać odnośnie statusu przesyłki.
w naszym przypadku, 3-krotnie dostaliśmy potwierdzenia, że paczka została wysłana, po czy dopiero po ostrej wymianie zdań okazało się, że właśnie będą ją wysyłali i co najlepsze: że wyślą ja tego samego dnia, więc dostaniemy następnego (już po tygodniu oczekiwania), po czym okazuje się po raz kolejny, że nie na następny dzień, lecz za 2 dni!!!! co za paranoja! na dodatek zwalają wszystko na UPS, gdzie ten twierdzi, że oprócz listu przewozowego nie dostarczyli mu towaru!

dawno nie spotkałam się z tak skandalicznym traktowaniem klienta i dawaniem mu wielokrotnie do zrozumienia, że ma się go "gdzieś"! jest to nie do przyjęcia i ja już na 100% nic u nich nigdy nie kupię!

strzeżcie się sklepu internetowego Robizoo (www.akwaria.net)!!!

09 czerwca 2010 - 14:07

szczerze odradzam zakupy w sklepie internetowym Robizoo (www.akwaria.net) albo ich produkty na aukcjach Allegro.

nie dość, że są drodzy, to jeszcze kompletnie nie trzymają się terminów wysyłki (wysyłają towar po ponad tygodniu, kiedy płaci się 50 zł za kuriera UPS... jak dla mnie ale towar zamawiany kurierem powinien być zazwyczaj na drugi dzień, bo inaczej za co się płaci?) i co najlepsze mają w poważaniu klientów i potrafią kilkakrotnie kłamać odnośnie statusu przesyłki.
w naszym przypadku, 3-krotnie dostaliśmy potwierdzenia, że paczka została wysłana, po czy dopiero po ostrej wymianie zdań okazało się, że właśnie będą ją wysyłali i co najlepsze: że wyślą ja tego samego dnia, więc dostaniemy następnego (już po tygodniu oczekiwania), po czym okazuje się po raz kolejny, że nie na następny dzień, lecz za 2 dni!!!! co za paranoja! na dodatek zwalają wszystko na UPS, gdzie ten twierdzi, że oprócz listu przewozowego nie dostarczyli mu towaru!

dawno nie spotkałam się z tak skandalicznym traktowaniem klienta i dawaniem mu wielokrotnie do zrozumienia, że ma się go "gdzieś"! jest to nie do przyjęcia i ja już na 100% nic u nich nigdy nie kupię!






© 2001-2025 terrarium.pl. Serwis wykorzystuje pliki cookies, które są wykorzystywane do emisji spersonalizowanych reklam. Więcej. Korzystając akceptujesz Regulamin.