Witam.. Jak w temacie poszukuje warana stepowego choc inne tez wchodza w gre.. Propozycje na pw badz jako odp do postu.. bardzo prosze o fotki i wszelkie dane wraz z cena.. pozdrawiam
- terrarium.pl
- → Ogląda profil: Tematy: posdro600
posdro600
Użytkownik od 21 lip 2009W tej chwili Niedostępny
Ostatnio aktywny mar 02 2014 07:01
Statystyki społeczności
- Grupa Terrarysta
- Aktywnych postów 91
- Wyświetleń profilu 1 160
- Najbardziej aktywny w ŚMIETNIK GIEŁDOWY (62 postów )
- Wiek 39 lat
- Urodzony Kwiecień 20, 1986
-
W terrarystyce od
2007
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje kontaktowe
-
Telefon
796330511
- Skąd: Polska / Śląskie / Częstochowa
0
razy rekomendowano treści
Narzędzia użytkownika
Ostatni goście
Moje tematy
Kupie Warana Stepowego..
29 września 2013 - 15:50
Zamienie Dożywotnia Licencje Sklepu Internetowego Shoper + Roczny Hosting na home.pl na...
05 grudnia 2012 - 10:31
Jak w temacie interesuja mnie wylacznie boa i warany.. Lcz jesli ktos ma ciekawa propozyjce prosze pytac zawsze cos pomysle.. Calosc wyceniam na okolo 1000 zł
Istnieje mozliwosc przetestowania sklepu.. W razie zainteresowania prosze o kontakt w celu przeslania szczegółów
Funkcje sklepu i panelu:
Zamówienia i klienci
Zarządzanie zamówieniami i bazą klientów
powiadomienia SMS podgląd szczegółów na liście zaawansowane filtrowanie
Łatwe i intuicyjne zarządzanie zamówieniami gwarantuje ich sprawną i szybką realizację. Właśnie tak zaprojektowane jest oprogramowanie Shoper. Podgląd szczegółów zamówienia na liście, kolorowanie zamówień, dowolnie definiowane statusy, czy powiadomienia SMS to tylko wybrane przykłady.
Obsługa zamówień
Proces obsługi zamówień to najważniejszy element każdego sklepu internetowego, który bezpośrednio wypływa na jakość obsługi klienta. W oprogramowaniu Shoper dostępnych jest szereg zaawansowanych funkcjonalności ułatwiających ten proces, takich jak:
Możliwość dodawania/usuwania i edycji produktów w zamówieniu.
E-mailowe powiadomienia o złożeniu i zmianie statusu zamówienia.
Automatyczne generowanie faktur proforma oraz faktur VAT (integracja sklepu z fakturowaniem online)
Zamawianie kuriera bezpośrednio z panelu sklepu oraz śledzenie przesyłek wysłanych kurierem.
Lista zamówień z podglądem szczegółów.
Podgląd koszyków Klientów.
Intuicyjny proces dokonywania zakupu.
Możliwość zakupów bez rejestracji.
Szczegółowe statystyki sprzedaży.
Zarządzanie klientami
Ten moduł pozwala na sprawne zarządzanie Klientami Twojego sklepu internetowego. Łatwo sprawdzisz statystyki zakupów wybranej osoby i na ich podstawie zdecydujesz, czy warto udzielić np. indywidualnego rabatu. Wysłanie wiadomości e-mail bezpośrednio z panelu sklepu pozwoli Ci na utrzymanie stałego kontaktu z Klientem.
Pełna edycja danych Klientów.
Zaawansowane statystyki zakupów.
Lista zamówień Klientów.
Lista zamówionych produktów.
Podgląd towarów w koszyku i przechowalni.
Grupy klientów (np: hurtownicy i detaliści), którym można przypisać indywidualne rabaty.
Zaawansowane wyszukiwanie Użytkowników.
Czytelna i przejrzysta lista Klientów.
Statusy zamówień
Każda zmiana statusu zamówienia powoduje wysłanie odpowiedniego e-maila do Klienta, dzięki czemu może na bieżąco kontrolować postęp w realizacji zamówień.
Dodatkowe pola formularzy
Możesz dodać dodatkowe pola do formularza rejestracji, zakupów (koszyk) lub w panelu Klienta. Wypełnienie ich może być dobrowolnie lub obowiązkowe – wówczas bez ich wypełnienia, Użytkownik nie będzie mógł zakończyć rejestracji lub zamówienia.
Książka adresowa
Możliwość dodawania kilku adresów przez Klienta.
Lista zamówionych produktów
Historia zamówionych produktów przy każdym Kliencie.
Zniżki i rabaty
Rabaty indywidualne, zniżki od wartości zamówienia, rabaty dla grup Klientów, kupony rabatowe.
Grupy Klientów
Możesz np. przydzielić rabat określonej grupie Twoich klientów.
Zaawansowane statystyki
Ilość zamówień, ilość zamówionych produktów, wartość wszystkich zamówień, średnia wartość zamówienia, średnia ilość produktów w zamówieniu, data rejestracji, data ostatniego logowania.
Zarządzanie asortymentem
Zarządzanie asortymentem e-sklepu jest łatwe
dowolna liczba produktów i kategorii cechy i warianty stany dostępności produktów
Asortyment to dział w panelu administracyjnym, gdzie budujemy ofertę swojego sklepu, zarządzamy produktami, ich stanem magazynowym, kategoriami i producentami. Efektowna prezentacja oferty sklepu internetowego zwiększa sprzedaż.
Produkty z wariantami i atrybutami
Oprogramowanie Shoper daje możliwość stworzenia nieograniczonej liczby produktów. Do każdego produktu można dodać dowolną liczbę cech i wariantów produktów. Wygodną funkcją jest magazyn produktów, dzięki któremy możemy na bieżąco monitorować gospodarkę magazynową sklepu internetowego.
możliwość przypisania produktu do wielu kategorii
możliwość dodania galerii z dowolną ilością zdjęć
możliwość dodania atrybutów do produktu
możliwość dodania wariantów cenowych do produktu
produkty powiązane
funkcja duplikuj produkt
czytelna i przejrzysta lista produktów
Stany i alarmy magazynowe
Zaawansowany mechanizm filtrowania w magazynie, pozwala na szybkie odnalezienie produktów według wybranych parametrów, a dzięki alarmom magazynowym zawsze na czas złożysz zamówienie u dostawcy lub producenta.
alarmy magazynowe
edytowalne stany dostępności produktu
czytelna i przejrzysta lista stanów magazynowych
Zarządzanie kategoriami sklepu
W drzewo kategorii został wbudowany mechanizm “drag & drop”, który pozwala na zmianę pozycji kategorii szybkim przeciągnięciem myszki. Możesz wprowadzić wszystkie swoje kategorie, a następnie w kilka chwil poukładać je według własnego uznania.
możliwość dodawania dowolnej ilości kategorii oraz podkategorii
możliwość przeniesienia produktów z jednej kategorii do innej kategorii
zarządzanie drzewem kategorii prostym przeciągnięciem myszką
czytelna i przejrzysta lista kategorii
Warianty produktów
Funkcjonalność ta przeznaczona jest dla produktów dostępnych w kilku wersjach (np. rozmiary lub kolory w branży odzieżowej).
Dla każdego wariantu można zdefiniować osobny stan magazynowy, można dodać inne zdjęcie lub zdefiniować odrębny czas dostawy.
możliwość dodania dowolnej ilości cech produktów
możliwość dodania dowolnej ilości wariantów produktów
prosta edycja wariantów produktów
czytelna prezentacja wariantów dla Klienta
Atrybuty produktów
Dzięki tej funkcjonalności możesz zaprezentować klientowi szczegółowe informacje o produkcie np. specyfikację techniczną komputera lub tabelę rozmiarów ubrań.
Atrybuty produktu pokazywane są w formie przejrzystej i czytelnej tabeli
Nieograniczona ilość produktów
Nieograniczona ilość kategorii
Nieograniczona ilość wariantów
Nieograniczona ilość atrybutów
Formy płatności online
Formy płatności online w Twoim sklepie
DotPay Przelewy24 PayU Pobranie Przelew mTransfer PayPal
Oprócz popularnych integracji z systemami płatności internetowych, elastycznie zaprojektowany moduł płatności, pozwala dodawać własne formy płatności np. przelew, gotówka lub za pobraniem.
Zintegrowane płatności online – oszczędzasz czas i pieniądze
Sklep internetowy Shoper zintegrowany jest ze sprawdzonymi systemami płatności on-line co daje gwarancję przy dokonywaniu płatności za zamówienie. Metody szyfrowania danych gwarantują niezawodność dokonywanych transakcji.
Oszczędzasz także czas i pieniądze, ponieważ integrację włączysz jednym kliknięciem myszki.
Automatyczne księgowanie wpłat
Wpłaty są automatycznie księgowane w systemie sklepowym, nie ma więc potrzeby przeglądania historii rachunku bankowego. Automatyczne księgowanie wpłat jest jest obsługiwane przez systemy: DotPay, Przelewy24 oraz PayU (dawniej Płatności.pl
Zakupy na raty – Lukas Raty, Żagiel
Każdy sklep internetowy działający na platformie Shoper ma możliwość proponowania swoim klientom wygodnej formy zakupów na raty. Systemy ratalne to przede wszystkim praktyczna i bardzo popularna forma płatności, zwłaszcza przy droższym asortymencie. Dostępne są dwa najpopularniejsze systemy płatności ratalnej: Lukas Raty oraz Żagiel.
Obsługa kart kredytowych – VISA, MasterCard, Maestro i inne
Płatności kartą kredytową to popularny, łatwy i wygodny sposób zapłaty.
W sklepach Shoper za pośrednictwem naszych partnerów można dokonać transakcji następującymi kartami płatniczymi: VISA, MasterCard, Diners Club International, JCB, American Express, Maestro, Visa Electron.
8 operatorów ..
.. umożliwiających dostęp do ponad 40 kanałów płatności.
Pozostałe funkcje:
Komunikat po złożeniu zamówienia
Treść komunikatu na stronie w zależności od wybranej formy płatności można dowolnie modyfikować.
Komunikat e-mail
Treść komunikatu e-mail w zależności od wybranej formy płatności można dowolnie modyfikować.
Dodawaj nowe płatności
Możliwość dodawania dowolnej ilość form płatności (przelew, pobranie itp).
Raporty płatności
Zestawienie, najczęściej wybieranych przez klienta form płatności.
Metody dostawy
Elastyczne formy dostawy w Twoim sklepie
integracja z Apaczka.pl, UPS, GLS i DHL automatyczne generowanie druków
Integracje z UPS, GLS, DHL pozwalają na śledzenie przesyłki, zarówno przez administratora sklepu jak i klienta który zamówił towar. Dodatkowo jest możliwość definiowania dowolnej formy dostawy, koszty dostawy mogą być stałe, uzależnione od wagi przesyłki lub uzależnione od wartości zamówienia.
Automatyczne generowanie dokumentów przewozowych
Integracja sklepu Shoper z brokerem usług kurierskich Apaczka pozwala automatycznie generować dokumenty przewozowe i całkowicie eliminuje konieczność ręcznego uzupełniania druków. Funkcjonalność dostępna jest dla przesyłek UPS.
Automatyczne zamawianie kuriera
Kuriera zamówisz wprost z panelu administracyjnego Twojego sklepu, bez konieczności logowanie się do innych systemów. Ustalisz godzinę i miejsce odbioru przesyłek lub zdefiniujesz stałą porę odbioru paczek.
Śledzenie przesyłek
Opcja śledzenia przesyłki po numerze listu przewozowego, pozwoli Państwa klientom uzyskać informacje na temat aktualnego stanu przesyłki. Funkcjonalność ta dostępna jest zarówno dla Klienta sklepu jak i administratora.
Indywidualne koszty dostawy zależne od wagi lub wartości
Funkcjonalność ta pozwala w każdej formie dostawy, koszty przesyłki uzależnić od wagi produktów lub od wartości zamówienia, można również zdefiniować stałą opłatę za przesyłkę.
Pozostałe funkcje:
Raporty
Zestawienie, najczęściej wybieranych przez klienta form dostawy.
Darmowa przesyłka od kwoty
Możliwość ustawienia kwoty od jakiej będziemy mogli wysłać darmową przesyłkę.
Kraje dostawy
Możliwość zdefiniowania dostaw do różnych krajów.
Powiązanie z płatnościami
Możliwość zdefiniowania która płatność, ma pojawić się przy wyborze dowolnej formy dostawy.
Grafika i wygląd
Indywidualna grafika i unikalny wygląd sklepu
pełne zarządzanie wyglądem sklepu zmiana ułożenia stron edycja plików graficznych
Wygląd Twojego sklepu, stanowi istotny element w prowadzeniu sprzedaży internetowej. Shoper zapewnia szereg funkcjonalności, dzięki którym możesz samodzielnie i sprawnie zarządzać wyglądem sklepu.
To Twój sklep, więc Ty decydujesz jak ma wyglądać
Możesz dowolnie zmieniać układ modułów dla strony głównej, listy produktów, karty produktów oraz koszyka dzięki funkcji drag & drop (po prostu przesuwając je myszką w nowe miejsce). Możesz zmienić: logo, tło, ikony. Możesz wgrać inny szablon graficzny lub całkowicie indywidualną grafikę.
Zmiana logo oraz koloru tła
Jeśli dysponujesz logotypem możesz go z łatwością wgrać do Twojego nowego sklepu. Oprócz tego możesz zmienić ikonę widoczną w przeglądarce internetowej lub tło sklepu, by łatwiej było zapamiętać Twój sklep Klientom.
Zmiana wyglądu i działania elementów sklepu
Możliwość zdefiniowania szerokości sklepu, wymiarów zdjęć (na stronie głównej, na karcie produktu, na liście kategorii). Możliwość dodania przycisków Facebook’a (“Lubię to”, “Wyślij”) na karcie produktu oraz komentarzy Facebook’a. Możliwość zmiany nagłówka oraz stopki. Możliwość definiowania ilości kolumn, ilości produktów na stronie. Samodzielnie możesz zmienić sklep nie do poznania.
Powyższe nie wystarcza? Masz edycję plików HTML, CSS, JS!
Z poziomu panelu administracyjnego możesz edytować wszystkie pliki HTML, dodać własny styl CSS, możesz edytować wszystkie pliki graficzne. A to wszystko przy zachowaniu pełnej aktualizacji oprogramowania!
Własny skrypt JS
Możliwość dodania własnego skryptu JS.
Własny styl CSS
Możliwość dodania własnego stylu CSS.
Dowolna ilość modułów
Możliwość dodania dowolnej ilości modułów.
Inny układ modułów dla różnych podstron
Możliwość zdefiniowania układu modułów dla różnych podstron.
Reklama i marketing
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie? W Shoper to proste!
promuj produkty informuj o nowościach zachęcaj do ponownych zakupów
Marketing i reklama do własnej bazy Klientów to najtańszy i najefektywniejszy sposób na zwiększenie sprzedaży w Twoim sklepie. Nie zwlekaj – Wykorzystaj go!.
Promuj produkty wykorzystując banery reklamowe
Najbardziej oczywista forma reklamy w internecie – baner reklamowy – umiejętnie wykorzystany stanowi skuteczne narzędzie w komunikacji z Klientami odwiedzającymi Twój sklep. Możesz użyć pliku graficznego w jednym z wybranych formatów: JPG, GIF, PNG lub wgrać animację flash (SWF) – wybór zależy tylko od Ciebie. Do każdego z banerów dysponujesz statystykami wyświetleń i kliknięć, więc łatwo zmierzysz, który z nich jest najskuteczniejszy, a jeśli któryś z banerów jest ważniejszy, możesz zwiększyć jego częstotliwość wyświetlania.
Newsletter dla Klientów i e-mail marketing
E-mail marketing to najstarsza i bardzo skutecza forma reklamy. Za pomocą newslettera wbudowanego w oprogramowanie Shoper z łatwością poinformujesz swoich Klientów o nowych produktach dostępnych w sklepie, o nowościach, o specjalnych ofertach. Swobodnie możesz prowadzić także newsletter z przydatnymi poradami jednocześnie budując lojalność Klientów.
Specjalny moduł “Produkt dnia”
Spośród produktów oferowanych w Twoim sklepie wybierz te, których sprzedaż jest najważniejsza i promuj je w boksie “Produkt dnia”. Ułatwisz Klientom sklepu ich znalezienie i zwiększysz szansę sprzedaży.
Kupony i inne mechanizmy rabatowania
System sklepu posiada funkcjonalność kuponów rabatowych dla których ustawisz m.in.: termin ważności, wartość zamówienia i limit wykorzystań przez Klienta. Rabaty indywidualne przydadzą się, gdy zechcesz wynagrodzić konkretnego Klienta lub grupę Klientów VIP. Progi rabatowe będą zachętą dla Klientów do większych zakupów, a Tobie pozwolą zwiększyć średnią wartość zamówienia.
Pozostałe funkcje:
Banery reklamowe
Najtańsza reklama wśród Klientów sklepu.
Newsletter, e-mail marketing
Informuj swoich Klientów o nowościach i promocjach.
Kupony rabatowe
Nagradzaj lojalność i zachęcaj do kolejnych zakupów.
Moduł “Produkt dnia”
Wyróżnij wybrany asortyment i zwiększ jego sprzedaż.
Raporty
Trafniejsze decyzje dzięki wnikliwym raportom
przejrzyste dane unikalne wykresy ważne informacje
Raporty pozawalają nam śledzić ilość sprzedanych produktów w określonym przedziale czasowym, ilość rejestracji, czy też sprawdzić które produkty są najczęściej przeglądane. Pozwalają nam także sprawdzić najczęściej wybierane formy dostawy lub formy płatności
Raporty dotyczące sprzedaży w sklepie
Raporty takie jak ilość czy wartość zamówień możesz wyświetlić według dowolnego przedziału czasu. Zakup jednorazowy, zakup z rejestracją, kolejne zakupy klientów – raport dzięki któremu sprawdzisz lojalność swoich klientów. Raporty najczęściej wybieranych form płatności, form dostawy będą przydatne przy wprowadzaniu zmian (optymalizacji) na stronach sklepu.
Raporty dotyczące klientów
Dzięki tym raportom dowiesz się ilu nowych klientów dokonało rejestracji w Twoim sklepie. Kolejnymi raportami są zamówienia klientów, na podstawie których będziesz mógł przydzielać odpowiednie rabaty klientom, którzy najczęściej dokonują zakupów w Twoim sklepie.
Raporty dotyczące asortymentu
Raport najczęściej sprzedawanych produktów, raport najczęściej oglądanych produktów, raport wyszukiwanych produktów w Twoim sklepie.
Takie informacje są nieocenione przy planowaniu kampanii promocyjnych, wyborze nowego asortymentu do sklepu, czy zmianie oferty w celu zwiększenia sprzedaży.
Szukane frazy
Słowa które wpisywane są w wyszukiwarce Twojego sklepu.
Klienci wg. zamówień
Wszystkie zamówienia Twoich klientów w jednym raporcie.
Pozycjonowanie sklepu
Pozycjonowanie sklepu internetowego
dowolne znaczniki META przyjazne adresy URL zoptymalizowany kod sklepu
Mocne wsparcie dla pozycjonowania jest niezwykle istotne. Kod sklepu został pozytywnie oceniony przez czołowe firmy zajmujące się pozycjonowaniem, aby Twój sklep wyświetlał się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania.
Pełna edycja tytułu, opisu i słów kluczowych
Możesz ustawić indywidualne (inne dla każdej strony) znaczniki META TITLE, META DESCRIPTION i META KEYWORDS. Możesz zdefiniować reguły ustawiania znaczników META TITLE, META DESCRIPTION i META KEYWORDS korzystając ze zmiennych. Masz więc pełny wpływ na to, jak w wynikach wyszukiwania będą wyglądały strony Twojego sklepu.
Przyjazne adresy URL
Adresy w Twoim sklepie są krótkie i przyjazne zarówno dla wyszukiwarek jak i użytkowników. Wszystkie adresy do produktów zawierają nazwy produktów, co ma wpływ na pozycję w wyszukiwarce. Oprogramowanie umożliwia definiowanie adresów do produktów lub kategorii, dzięki temu mogą być one jeszcze prostsze np: /monitory
Kod źródłowy sklepu zgodny ze standardami W3C
Kod XHTML jak i CSS jest w pełni zgodny ze standardami W3C.
Mapa strony – GoogleSitemap
Mapa strony to automatycznie generowana lista linków do wszystkich produktów i kategorii w Twoim sklepie. Mapa witryny (sitemap) znacznie przyspieszy pojawianie się Twojego sklepu w wyszukiwarce.
Shoper Manager
Aplikacja Shoper Manager do obsługi sklepu
hurtowe zarządzanie automatyzacja zadań niezawodność obsługi
Shoper Manager to unikalne oprogramowanie dostarczane wraz ze sklepem Shoper. Po zainstalowaniu na komputerze pozwala na automatyzację zarządzania asortymentem i zamówieniami.
Hurtowe zarządzanie asortymentem i stanami magazynowymi
Shoper Manager pozwala w szybki i wygodny sposób zarządzać całym asortymentem. Jednym kliknięciem możesz edytować wiele produktów jednocześnie. Wśród licznych funkcji ułatwiających pracę, najważniejsze to:
hurtowa zmiana cen produktów o zadaną wartość lub procentowo.
przenoszenie wielu produktów pomiędzy kategoriami
funkcja “szukaj & zamień” w opisach i nazwach produktów
aktywacja i dezaktywacja wielu produktów jednocześnie
Podgląd zamówień
Zamówienia składane w sklepie są automatycznie pobierane w określonych odstępach czasu. O nowych zamówieniach możesz być więc natychmiast powiadamiany. W Shoper Manger możesz w łatwy sposób uzyskać dostęp do pełnych informacji dotyczących zamówienia.
Zarządzanie zdjęciami
Hurtowe zarządzanie zdjęciami produktów umożliwia dodawanie i edycję wielu zdjęć jednocześnie. Po wybraniu zdjęć, są one konwertowane i automatycznie przesyłane do sklepu podczas procesu synchronizacji. Obsługiwane formaty plików to jpg i png.
Praca offline i online
Shoper Manager pozwala na pobranie wszystkich danych ze sklepu i kontynuację pracy bez konieczności połączenia z internetem (offline). Po wprowadzeniu zmian jednym kliknięciem prześlesz zmodyfikowane dane do sklepu.
Dodawanie produktów
Za pomocą Shoper Manger możesz również dodawać produkty do sklepu. Pamiętaj że produkty możesz dodawać off-line, gdy nie ma dostępu do internetu np. w pociągu a później wysłać wszystkie produkty do sklepu.
Gotowe integracje sklepu:
Integracja sklepu z… . W Shoper ZA DARMO!
aukcje porównywarki płatności kurierzy księgowość faktury magazyn
Integracja sklepu z różnymi zewnętrznymi systemami jest gotowa i bez żadnych dodatkowych opłat. Na bieżąco aktualizujemy każdą integrację dbając o jej zgodność i bezawaryjne działanie. Wybierając Shoper oszczędzasz więc czas i pieniądze.
Pełna, dwustronna integracja z Allegro
Oprogramowanie sklepu internetowego Shoper jest zintegrowane z serwisem aukcyjnym Allegro. W prosty sposób możesz wystawiać aukcje z poziomu panelu sklepu internetowego. Sprzedajesz na Allegro? W prosty sposób zaimportujesz aukcje i kategorie do sklepu.
Porównywarki cen
Oprogramowanie Shoper jest zintegrowane z wiodącymi porównywarkami cen m.in.: nokaut.pl, ceneo.pl, skapiec.pl
Płatności online, za pobraniem i przelewy tradycyjne
Oprócz popularnych integracji z systemami płatności elektronicznych, elastycznie zaprojektowany moduł płatności, pozwala dodać własne formy płatności np. przelew, gotówka lub za pobraniem.
Poczta Polska – system e-nadawca
Wbudowane narzędzie do tworzenia wysyłek połączone bezpośrednio z systemem Poczty Polskiej znacznie skraca czas potrzebny na wysyłkę towarów.
Kurierzy
Integracja sklepu z UPS, GLS, DHL pozwala na śledzenie przesyłki zarówno klientowi jak i administratorowi sklepu. Dodatkowo możesz zdefiniować dowolną formę dostawy. Koszty dostawy mogą być stałe, uzależnione od wagi przesyłki lub od wartości zamówienia. Opcja śledzenia przesyłki po numerze listu przewozowego, pozwoli Państwa Klientom uzyskać informacje na temat aktualnego stanu przesyłki.
Zintegrowane fakturowanie
Możesz skorzystać z księgowości i fakturowania online integrując sklep z wybranym systemem:
iFirma – Usługi księgowe, dzięki którym w łatwy sposób poprowadzisz swoją firmę.
wFirma – Platforma on-line, udostępniająca nowoczesne narzędzia informatyczne, niezbędne do zarządzania firmą.
Server Business
Pojemność konta » 100 GB
Roczny pakiet transferu » bez limitu
Liczba obsługiwanych serwisów WWW » b.o.
Obsługiwane technologie » PHP4/5, Perl, Python PHP4/5, Perl, Python
Domeny w pakiecie » 6
Bazy MySQL » 50
Bazy PostgreSQL » 5
SVN - system kontroli wersji » TAK
SSH + sFTP » TAK
Mobilna poczta »TAK
Obsługa push e-mail, aplikacja m.poczta.home.pl TAK
Autoinstalator aplikacji »TAK
m.in. Joomla!, Wordpress, Drupal TAK
Dostęp FTP do wydzielonego katalogu » TAK
MultiPoczta »TAK
np. biuro@domena1.pl, biuro@domena2.pl TAK
Bonusy w pakiecie
Darmowy kupon na reklamę w serwisie Facebook »
Darmowy kupon na reklamę w Google »
Darmowy kupon na usługę w serwisie wfirma.pl »
Istnieje mozliwosc przetestowania sklepu.. W razie zainteresowania prosze o kontakt w celu przeslania szczegółów tel..730670970 mail.. posdro600@gmail
Istnieje mozliwosc przetestowania sklepu.. W razie zainteresowania prosze o kontakt w celu przeslania szczegółów
Funkcje sklepu i panelu:
Zamówienia i klienci
Zarządzanie zamówieniami i bazą klientów
powiadomienia SMS podgląd szczegółów na liście zaawansowane filtrowanie
Łatwe i intuicyjne zarządzanie zamówieniami gwarantuje ich sprawną i szybką realizację. Właśnie tak zaprojektowane jest oprogramowanie Shoper. Podgląd szczegółów zamówienia na liście, kolorowanie zamówień, dowolnie definiowane statusy, czy powiadomienia SMS to tylko wybrane przykłady.
Obsługa zamówień
Proces obsługi zamówień to najważniejszy element każdego sklepu internetowego, który bezpośrednio wypływa na jakość obsługi klienta. W oprogramowaniu Shoper dostępnych jest szereg zaawansowanych funkcjonalności ułatwiających ten proces, takich jak:
Możliwość dodawania/usuwania i edycji produktów w zamówieniu.
E-mailowe powiadomienia o złożeniu i zmianie statusu zamówienia.
Automatyczne generowanie faktur proforma oraz faktur VAT (integracja sklepu z fakturowaniem online)
Zamawianie kuriera bezpośrednio z panelu sklepu oraz śledzenie przesyłek wysłanych kurierem.
Lista zamówień z podglądem szczegółów.
Podgląd koszyków Klientów.
Intuicyjny proces dokonywania zakupu.
Możliwość zakupów bez rejestracji.
Szczegółowe statystyki sprzedaży.
Zarządzanie klientami
Ten moduł pozwala na sprawne zarządzanie Klientami Twojego sklepu internetowego. Łatwo sprawdzisz statystyki zakupów wybranej osoby i na ich podstawie zdecydujesz, czy warto udzielić np. indywidualnego rabatu. Wysłanie wiadomości e-mail bezpośrednio z panelu sklepu pozwoli Ci na utrzymanie stałego kontaktu z Klientem.
Pełna edycja danych Klientów.
Zaawansowane statystyki zakupów.
Lista zamówień Klientów.
Lista zamówionych produktów.
Podgląd towarów w koszyku i przechowalni.
Grupy klientów (np: hurtownicy i detaliści), którym można przypisać indywidualne rabaty.
Zaawansowane wyszukiwanie Użytkowników.
Czytelna i przejrzysta lista Klientów.
Statusy zamówień
Każda zmiana statusu zamówienia powoduje wysłanie odpowiedniego e-maila do Klienta, dzięki czemu może na bieżąco kontrolować postęp w realizacji zamówień.
Dodatkowe pola formularzy
Możesz dodać dodatkowe pola do formularza rejestracji, zakupów (koszyk) lub w panelu Klienta. Wypełnienie ich może być dobrowolnie lub obowiązkowe – wówczas bez ich wypełnienia, Użytkownik nie będzie mógł zakończyć rejestracji lub zamówienia.
Książka adresowa
Możliwość dodawania kilku adresów przez Klienta.
Lista zamówionych produktów
Historia zamówionych produktów przy każdym Kliencie.
Zniżki i rabaty
Rabaty indywidualne, zniżki od wartości zamówienia, rabaty dla grup Klientów, kupony rabatowe.
Grupy Klientów
Możesz np. przydzielić rabat określonej grupie Twoich klientów.
Zaawansowane statystyki
Ilość zamówień, ilość zamówionych produktów, wartość wszystkich zamówień, średnia wartość zamówienia, średnia ilość produktów w zamówieniu, data rejestracji, data ostatniego logowania.
Zarządzanie asortymentem
Zarządzanie asortymentem e-sklepu jest łatwe
dowolna liczba produktów i kategorii cechy i warianty stany dostępności produktów
Asortyment to dział w panelu administracyjnym, gdzie budujemy ofertę swojego sklepu, zarządzamy produktami, ich stanem magazynowym, kategoriami i producentami. Efektowna prezentacja oferty sklepu internetowego zwiększa sprzedaż.
Produkty z wariantami i atrybutami
Oprogramowanie Shoper daje możliwość stworzenia nieograniczonej liczby produktów. Do każdego produktu można dodać dowolną liczbę cech i wariantów produktów. Wygodną funkcją jest magazyn produktów, dzięki któremy możemy na bieżąco monitorować gospodarkę magazynową sklepu internetowego.
możliwość przypisania produktu do wielu kategorii
możliwość dodania galerii z dowolną ilością zdjęć
możliwość dodania atrybutów do produktu
możliwość dodania wariantów cenowych do produktu
produkty powiązane
funkcja duplikuj produkt
czytelna i przejrzysta lista produktów
Stany i alarmy magazynowe
Zaawansowany mechanizm filtrowania w magazynie, pozwala na szybkie odnalezienie produktów według wybranych parametrów, a dzięki alarmom magazynowym zawsze na czas złożysz zamówienie u dostawcy lub producenta.
alarmy magazynowe
edytowalne stany dostępności produktu
czytelna i przejrzysta lista stanów magazynowych
Zarządzanie kategoriami sklepu
W drzewo kategorii został wbudowany mechanizm “drag & drop”, który pozwala na zmianę pozycji kategorii szybkim przeciągnięciem myszki. Możesz wprowadzić wszystkie swoje kategorie, a następnie w kilka chwil poukładać je według własnego uznania.
możliwość dodawania dowolnej ilości kategorii oraz podkategorii
możliwość przeniesienia produktów z jednej kategorii do innej kategorii
zarządzanie drzewem kategorii prostym przeciągnięciem myszką
czytelna i przejrzysta lista kategorii
Warianty produktów
Funkcjonalność ta przeznaczona jest dla produktów dostępnych w kilku wersjach (np. rozmiary lub kolory w branży odzieżowej).
Dla każdego wariantu można zdefiniować osobny stan magazynowy, można dodać inne zdjęcie lub zdefiniować odrębny czas dostawy.
możliwość dodania dowolnej ilości cech produktów
możliwość dodania dowolnej ilości wariantów produktów
prosta edycja wariantów produktów
czytelna prezentacja wariantów dla Klienta
Atrybuty produktów
Dzięki tej funkcjonalności możesz zaprezentować klientowi szczegółowe informacje o produkcie np. specyfikację techniczną komputera lub tabelę rozmiarów ubrań.
Atrybuty produktu pokazywane są w formie przejrzystej i czytelnej tabeli
Nieograniczona ilość produktów
Nieograniczona ilość kategorii
Nieograniczona ilość wariantów
Nieograniczona ilość atrybutów
Formy płatności online
Formy płatności online w Twoim sklepie
DotPay Przelewy24 PayU Pobranie Przelew mTransfer PayPal
Oprócz popularnych integracji z systemami płatności internetowych, elastycznie zaprojektowany moduł płatności, pozwala dodawać własne formy płatności np. przelew, gotówka lub za pobraniem.
Zintegrowane płatności online – oszczędzasz czas i pieniądze
Sklep internetowy Shoper zintegrowany jest ze sprawdzonymi systemami płatności on-line co daje gwarancję przy dokonywaniu płatności za zamówienie. Metody szyfrowania danych gwarantują niezawodność dokonywanych transakcji.
Oszczędzasz także czas i pieniądze, ponieważ integrację włączysz jednym kliknięciem myszki.
Automatyczne księgowanie wpłat
Wpłaty są automatycznie księgowane w systemie sklepowym, nie ma więc potrzeby przeglądania historii rachunku bankowego. Automatyczne księgowanie wpłat jest jest obsługiwane przez systemy: DotPay, Przelewy24 oraz PayU (dawniej Płatności.pl
Zakupy na raty – Lukas Raty, Żagiel
Każdy sklep internetowy działający na platformie Shoper ma możliwość proponowania swoim klientom wygodnej formy zakupów na raty. Systemy ratalne to przede wszystkim praktyczna i bardzo popularna forma płatności, zwłaszcza przy droższym asortymencie. Dostępne są dwa najpopularniejsze systemy płatności ratalnej: Lukas Raty oraz Żagiel.
Obsługa kart kredytowych – VISA, MasterCard, Maestro i inne
Płatności kartą kredytową to popularny, łatwy i wygodny sposób zapłaty.
W sklepach Shoper za pośrednictwem naszych partnerów można dokonać transakcji następującymi kartami płatniczymi: VISA, MasterCard, Diners Club International, JCB, American Express, Maestro, Visa Electron.
8 operatorów ..
.. umożliwiających dostęp do ponad 40 kanałów płatności.
Pozostałe funkcje:
Komunikat po złożeniu zamówienia
Treść komunikatu na stronie w zależności od wybranej formy płatności można dowolnie modyfikować.
Komunikat e-mail
Treść komunikatu e-mail w zależności od wybranej formy płatności można dowolnie modyfikować.
Dodawaj nowe płatności
Możliwość dodawania dowolnej ilość form płatności (przelew, pobranie itp).
Raporty płatności
Zestawienie, najczęściej wybieranych przez klienta form płatności.
Metody dostawy
Elastyczne formy dostawy w Twoim sklepie
integracja z Apaczka.pl, UPS, GLS i DHL automatyczne generowanie druków
Integracje z UPS, GLS, DHL pozwalają na śledzenie przesyłki, zarówno przez administratora sklepu jak i klienta który zamówił towar. Dodatkowo jest możliwość definiowania dowolnej formy dostawy, koszty dostawy mogą być stałe, uzależnione od wagi przesyłki lub uzależnione od wartości zamówienia.
Automatyczne generowanie dokumentów przewozowych
Integracja sklepu Shoper z brokerem usług kurierskich Apaczka pozwala automatycznie generować dokumenty przewozowe i całkowicie eliminuje konieczność ręcznego uzupełniania druków. Funkcjonalność dostępna jest dla przesyłek UPS.
Automatyczne zamawianie kuriera
Kuriera zamówisz wprost z panelu administracyjnego Twojego sklepu, bez konieczności logowanie się do innych systemów. Ustalisz godzinę i miejsce odbioru przesyłek lub zdefiniujesz stałą porę odbioru paczek.
Śledzenie przesyłek
Opcja śledzenia przesyłki po numerze listu przewozowego, pozwoli Państwa klientom uzyskać informacje na temat aktualnego stanu przesyłki. Funkcjonalność ta dostępna jest zarówno dla Klienta sklepu jak i administratora.
Indywidualne koszty dostawy zależne od wagi lub wartości
Funkcjonalność ta pozwala w każdej formie dostawy, koszty przesyłki uzależnić od wagi produktów lub od wartości zamówienia, można również zdefiniować stałą opłatę za przesyłkę.
Pozostałe funkcje:
Raporty
Zestawienie, najczęściej wybieranych przez klienta form dostawy.
Darmowa przesyłka od kwoty
Możliwość ustawienia kwoty od jakiej będziemy mogli wysłać darmową przesyłkę.
Kraje dostawy
Możliwość zdefiniowania dostaw do różnych krajów.
Powiązanie z płatnościami
Możliwość zdefiniowania która płatność, ma pojawić się przy wyborze dowolnej formy dostawy.
Grafika i wygląd
Indywidualna grafika i unikalny wygląd sklepu
pełne zarządzanie wyglądem sklepu zmiana ułożenia stron edycja plików graficznych
Wygląd Twojego sklepu, stanowi istotny element w prowadzeniu sprzedaży internetowej. Shoper zapewnia szereg funkcjonalności, dzięki którym możesz samodzielnie i sprawnie zarządzać wyglądem sklepu.
To Twój sklep, więc Ty decydujesz jak ma wyglądać
Możesz dowolnie zmieniać układ modułów dla strony głównej, listy produktów, karty produktów oraz koszyka dzięki funkcji drag & drop (po prostu przesuwając je myszką w nowe miejsce). Możesz zmienić: logo, tło, ikony. Możesz wgrać inny szablon graficzny lub całkowicie indywidualną grafikę.
Zmiana logo oraz koloru tła
Jeśli dysponujesz logotypem możesz go z łatwością wgrać do Twojego nowego sklepu. Oprócz tego możesz zmienić ikonę widoczną w przeglądarce internetowej lub tło sklepu, by łatwiej było zapamiętać Twój sklep Klientom.
Zmiana wyglądu i działania elementów sklepu
Możliwość zdefiniowania szerokości sklepu, wymiarów zdjęć (na stronie głównej, na karcie produktu, na liście kategorii). Możliwość dodania przycisków Facebook’a (“Lubię to”, “Wyślij”) na karcie produktu oraz komentarzy Facebook’a. Możliwość zmiany nagłówka oraz stopki. Możliwość definiowania ilości kolumn, ilości produktów na stronie. Samodzielnie możesz zmienić sklep nie do poznania.
Powyższe nie wystarcza? Masz edycję plików HTML, CSS, JS!
Z poziomu panelu administracyjnego możesz edytować wszystkie pliki HTML, dodać własny styl CSS, możesz edytować wszystkie pliki graficzne. A to wszystko przy zachowaniu pełnej aktualizacji oprogramowania!
Własny skrypt JS
Możliwość dodania własnego skryptu JS.
Własny styl CSS
Możliwość dodania własnego stylu CSS.
Dowolna ilość modułów
Możliwość dodania dowolnej ilości modułów.
Inny układ modułów dla różnych podstron
Możliwość zdefiniowania układu modułów dla różnych podstron.
Reklama i marketing
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie? W Shoper to proste!
promuj produkty informuj o nowościach zachęcaj do ponownych zakupów
Marketing i reklama do własnej bazy Klientów to najtańszy i najefektywniejszy sposób na zwiększenie sprzedaży w Twoim sklepie. Nie zwlekaj – Wykorzystaj go!.
Promuj produkty wykorzystując banery reklamowe
Najbardziej oczywista forma reklamy w internecie – baner reklamowy – umiejętnie wykorzystany stanowi skuteczne narzędzie w komunikacji z Klientami odwiedzającymi Twój sklep. Możesz użyć pliku graficznego w jednym z wybranych formatów: JPG, GIF, PNG lub wgrać animację flash (SWF) – wybór zależy tylko od Ciebie. Do każdego z banerów dysponujesz statystykami wyświetleń i kliknięć, więc łatwo zmierzysz, który z nich jest najskuteczniejszy, a jeśli któryś z banerów jest ważniejszy, możesz zwiększyć jego częstotliwość wyświetlania.
Newsletter dla Klientów i e-mail marketing
E-mail marketing to najstarsza i bardzo skutecza forma reklamy. Za pomocą newslettera wbudowanego w oprogramowanie Shoper z łatwością poinformujesz swoich Klientów o nowych produktach dostępnych w sklepie, o nowościach, o specjalnych ofertach. Swobodnie możesz prowadzić także newsletter z przydatnymi poradami jednocześnie budując lojalność Klientów.
Specjalny moduł “Produkt dnia”
Spośród produktów oferowanych w Twoim sklepie wybierz te, których sprzedaż jest najważniejsza i promuj je w boksie “Produkt dnia”. Ułatwisz Klientom sklepu ich znalezienie i zwiększysz szansę sprzedaży.
Kupony i inne mechanizmy rabatowania
System sklepu posiada funkcjonalność kuponów rabatowych dla których ustawisz m.in.: termin ważności, wartość zamówienia i limit wykorzystań przez Klienta. Rabaty indywidualne przydadzą się, gdy zechcesz wynagrodzić konkretnego Klienta lub grupę Klientów VIP. Progi rabatowe będą zachętą dla Klientów do większych zakupów, a Tobie pozwolą zwiększyć średnią wartość zamówienia.
Pozostałe funkcje:
Banery reklamowe
Najtańsza reklama wśród Klientów sklepu.
Newsletter, e-mail marketing
Informuj swoich Klientów o nowościach i promocjach.
Kupony rabatowe
Nagradzaj lojalność i zachęcaj do kolejnych zakupów.
Moduł “Produkt dnia”
Wyróżnij wybrany asortyment i zwiększ jego sprzedaż.
Raporty
Trafniejsze decyzje dzięki wnikliwym raportom
przejrzyste dane unikalne wykresy ważne informacje
Raporty pozawalają nam śledzić ilość sprzedanych produktów w określonym przedziale czasowym, ilość rejestracji, czy też sprawdzić które produkty są najczęściej przeglądane. Pozwalają nam także sprawdzić najczęściej wybierane formy dostawy lub formy płatności
Raporty dotyczące sprzedaży w sklepie
Raporty takie jak ilość czy wartość zamówień możesz wyświetlić według dowolnego przedziału czasu. Zakup jednorazowy, zakup z rejestracją, kolejne zakupy klientów – raport dzięki któremu sprawdzisz lojalność swoich klientów. Raporty najczęściej wybieranych form płatności, form dostawy będą przydatne przy wprowadzaniu zmian (optymalizacji) na stronach sklepu.
Raporty dotyczące klientów
Dzięki tym raportom dowiesz się ilu nowych klientów dokonało rejestracji w Twoim sklepie. Kolejnymi raportami są zamówienia klientów, na podstawie których będziesz mógł przydzielać odpowiednie rabaty klientom, którzy najczęściej dokonują zakupów w Twoim sklepie.
Raporty dotyczące asortymentu
Raport najczęściej sprzedawanych produktów, raport najczęściej oglądanych produktów, raport wyszukiwanych produktów w Twoim sklepie.
Takie informacje są nieocenione przy planowaniu kampanii promocyjnych, wyborze nowego asortymentu do sklepu, czy zmianie oferty w celu zwiększenia sprzedaży.
Szukane frazy
Słowa które wpisywane są w wyszukiwarce Twojego sklepu.
Klienci wg. zamówień
Wszystkie zamówienia Twoich klientów w jednym raporcie.
Pozycjonowanie sklepu
Pozycjonowanie sklepu internetowego
dowolne znaczniki META przyjazne adresy URL zoptymalizowany kod sklepu
Mocne wsparcie dla pozycjonowania jest niezwykle istotne. Kod sklepu został pozytywnie oceniony przez czołowe firmy zajmujące się pozycjonowaniem, aby Twój sklep wyświetlał się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania.
Pełna edycja tytułu, opisu i słów kluczowych
Możesz ustawić indywidualne (inne dla każdej strony) znaczniki META TITLE, META DESCRIPTION i META KEYWORDS. Możesz zdefiniować reguły ustawiania znaczników META TITLE, META DESCRIPTION i META KEYWORDS korzystając ze zmiennych. Masz więc pełny wpływ na to, jak w wynikach wyszukiwania będą wyglądały strony Twojego sklepu.
Przyjazne adresy URL
Adresy w Twoim sklepie są krótkie i przyjazne zarówno dla wyszukiwarek jak i użytkowników. Wszystkie adresy do produktów zawierają nazwy produktów, co ma wpływ na pozycję w wyszukiwarce. Oprogramowanie umożliwia definiowanie adresów do produktów lub kategorii, dzięki temu mogą być one jeszcze prostsze np: /monitory
Kod źródłowy sklepu zgodny ze standardami W3C
Kod XHTML jak i CSS jest w pełni zgodny ze standardami W3C.
Mapa strony – GoogleSitemap
Mapa strony to automatycznie generowana lista linków do wszystkich produktów i kategorii w Twoim sklepie. Mapa witryny (sitemap) znacznie przyspieszy pojawianie się Twojego sklepu w wyszukiwarce.
Shoper Manager
Aplikacja Shoper Manager do obsługi sklepu
hurtowe zarządzanie automatyzacja zadań niezawodność obsługi
Shoper Manager to unikalne oprogramowanie dostarczane wraz ze sklepem Shoper. Po zainstalowaniu na komputerze pozwala na automatyzację zarządzania asortymentem i zamówieniami.
Hurtowe zarządzanie asortymentem i stanami magazynowymi
Shoper Manager pozwala w szybki i wygodny sposób zarządzać całym asortymentem. Jednym kliknięciem możesz edytować wiele produktów jednocześnie. Wśród licznych funkcji ułatwiających pracę, najważniejsze to:
hurtowa zmiana cen produktów o zadaną wartość lub procentowo.
przenoszenie wielu produktów pomiędzy kategoriami
funkcja “szukaj & zamień” w opisach i nazwach produktów
aktywacja i dezaktywacja wielu produktów jednocześnie
Podgląd zamówień
Zamówienia składane w sklepie są automatycznie pobierane w określonych odstępach czasu. O nowych zamówieniach możesz być więc natychmiast powiadamiany. W Shoper Manger możesz w łatwy sposób uzyskać dostęp do pełnych informacji dotyczących zamówienia.
Zarządzanie zdjęciami
Hurtowe zarządzanie zdjęciami produktów umożliwia dodawanie i edycję wielu zdjęć jednocześnie. Po wybraniu zdjęć, są one konwertowane i automatycznie przesyłane do sklepu podczas procesu synchronizacji. Obsługiwane formaty plików to jpg i png.
Praca offline i online
Shoper Manager pozwala na pobranie wszystkich danych ze sklepu i kontynuację pracy bez konieczności połączenia z internetem (offline). Po wprowadzeniu zmian jednym kliknięciem prześlesz zmodyfikowane dane do sklepu.
Dodawanie produktów
Za pomocą Shoper Manger możesz również dodawać produkty do sklepu. Pamiętaj że produkty możesz dodawać off-line, gdy nie ma dostępu do internetu np. w pociągu a później wysłać wszystkie produkty do sklepu.
Gotowe integracje sklepu:
Integracja sklepu z… . W Shoper ZA DARMO!
aukcje porównywarki płatności kurierzy księgowość faktury magazyn
Integracja sklepu z różnymi zewnętrznymi systemami jest gotowa i bez żadnych dodatkowych opłat. Na bieżąco aktualizujemy każdą integrację dbając o jej zgodność i bezawaryjne działanie. Wybierając Shoper oszczędzasz więc czas i pieniądze.
Pełna, dwustronna integracja z Allegro
Oprogramowanie sklepu internetowego Shoper jest zintegrowane z serwisem aukcyjnym Allegro. W prosty sposób możesz wystawiać aukcje z poziomu panelu sklepu internetowego. Sprzedajesz na Allegro? W prosty sposób zaimportujesz aukcje i kategorie do sklepu.
Porównywarki cen
Oprogramowanie Shoper jest zintegrowane z wiodącymi porównywarkami cen m.in.: nokaut.pl, ceneo.pl, skapiec.pl
Płatności online, za pobraniem i przelewy tradycyjne
Oprócz popularnych integracji z systemami płatności elektronicznych, elastycznie zaprojektowany moduł płatności, pozwala dodać własne formy płatności np. przelew, gotówka lub za pobraniem.
Poczta Polska – system e-nadawca
Wbudowane narzędzie do tworzenia wysyłek połączone bezpośrednio z systemem Poczty Polskiej znacznie skraca czas potrzebny na wysyłkę towarów.
Kurierzy
Integracja sklepu z UPS, GLS, DHL pozwala na śledzenie przesyłki zarówno klientowi jak i administratorowi sklepu. Dodatkowo możesz zdefiniować dowolną formę dostawy. Koszty dostawy mogą być stałe, uzależnione od wagi przesyłki lub od wartości zamówienia. Opcja śledzenia przesyłki po numerze listu przewozowego, pozwoli Państwa Klientom uzyskać informacje na temat aktualnego stanu przesyłki.
Zintegrowane fakturowanie
Możesz skorzystać z księgowości i fakturowania online integrując sklep z wybranym systemem:
iFirma – Usługi księgowe, dzięki którym w łatwy sposób poprowadzisz swoją firmę.
wFirma – Platforma on-line, udostępniająca nowoczesne narzędzia informatyczne, niezbędne do zarządzania firmą.
Server Business
Pojemność konta » 100 GB
Roczny pakiet transferu » bez limitu
Liczba obsługiwanych serwisów WWW » b.o.
Obsługiwane technologie » PHP4/5, Perl, Python PHP4/5, Perl, Python
Domeny w pakiecie » 6
Bazy MySQL » 50
Bazy PostgreSQL » 5
SVN - system kontroli wersji » TAK
SSH + sFTP » TAK
Mobilna poczta »TAK
Obsługa push e-mail, aplikacja m.poczta.home.pl TAK
Autoinstalator aplikacji »TAK
m.in. Joomla!, Wordpress, Drupal TAK
Dostęp FTP do wydzielonego katalogu » TAK
MultiPoczta »TAK
np. biuro@domena1.pl, biuro@domena2.pl TAK
Bonusy w pakiecie
Darmowy kupon na reklamę w serwisie Facebook »
Darmowy kupon na reklamę w Google »
Darmowy kupon na usługę w serwisie wfirma.pl »
Istnieje mozliwosc przetestowania sklepu.. W razie zainteresowania prosze o kontakt w celu przeslania szczegółów tel..730670970 mail.. posdro600@gmail
- terrarium.pl
- → Ogląda profil: Tematy: posdro600
- Polityka prywatności
- Regulamin ·