Skocz do zawartości

1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?

żywienie

- - - - -  
Czy świerszcz 2-4mm może zranić Brachypelma Hamorii Ex Smithi L3?

• Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
1 odpowiedzi na ten temat

#1 Dawid2003

Dawid2003
  • Terrarysta
  • Z nami od: 238 dni
  • Polska / Wielkopolskie / Piła

Napisany 24 styczeń 2019 - 00:25

Cześć jestem początkującym terrarystą i mam zapytanie zakupiłem ostatnio pokarm dla swojego pająka Brachypelma hamorii ex smithi L3. Są to małe świerszcze bannanowe 2-4mm i trochę mi się ich wsypało tak z 8 i nie wiem czy pająkowi coś zagraża i nie wiem czy starać się jakoś wyjąć te świerszcze czy jak? Bardzo proszę o szybką odpowiedź nie wiem co zrobić

Podobne tematy: Czy świerszcz 2-4mm może zranić Brachypelma Hamorii Ex Smithi L3?     x

#2 bakteriofag

bakteriofag
  • Terrarysta
  • Z nami od: 4460 dni
  • Polska / Mazowieckie / Warszawa

Napisany 24 styczeń 2019 - 05:46

Pająk nie jest w tej chwili w bezpośrednim zagrożeniu ale powinieneś je wyjąć. Generalnie świerszcze kiedy są głodne potrafią atakować pająki. Jeśli pająk jest osłabiony a szczególnie w trakcie wylinki zanim stwardnieje może zostać przez świerszcze zaatakowany. Jeśli masz 8 świerszczy w terrarium to nie wiesz czy ich nie je bo jest przed wylinką, czy dlatego, że nie jest głodny (a Brachypelmy potrafią czasem robić długotrwałe głodówki). Dodatkowo świerszcze mają krótszy cykl życiowy niż ptaszniki więc przy takiej ilości spodziewałbym się, że urosną w terrarium pająka zanim je wszystkich zje.

Krótko mówiąc nie musisz tego robić w ciągu najbliższych kilku godzin, ale nie powinieneś trzymać ich z nim, powiedzmy, tydzień.