Skocz do zawartości

1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?

początkujący ptaszniki

- - - - -  
Którego ptasznika wybrać?

• Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

#1 RusFol

RusFol
  • Terrarysta
  • Z nami od: 204 dni
  • Polska / Lubelskie / Lublin

Napisany 27 grudzień 2018 - 23:53

Witam, 

Jestem nowy w terrarystyce i zdecydowałem się na zakup ptasznika tylko mam problem z wyborem ,,Tego pierwszego" 

Zastanawiałem się nad 

1. Brachypelma smithi

2. Brachypelma auratum

I nie wiem który będzie lepszy na początek

Chyba że różnią się tylko wyglądem :P

z góry dziękuje za wszelakie odpowiedzi

Podobne tematy: Którego ptasznika wybrać?     x

#2 EntomologHobbysta W hodowli

EntomologHobbysta
  • Terrarysta
  • Z nami od: 452 dni
  • Polska / Łódzkie / Łask

Napisany 28 grudzień 2018 - 07:58

W zasadzie to wszytko jedno. Jednak osobiście poleciłbym ci klasyk czyli Brachypelma hamorii (ex. smithi). Tak czy tak po pewnym czasie będziesz chciał więcej ptaszników (wiem po sobie miało się skończyć na jednym a są 4 i skorpion  :-P ). Braszka pomoże ci się "przyzwyczaić" do ptaszników a potem możesz spróbować czegoś innego. 

#3 piter20020 W hodowli

piter20020
  • Terrarysta
  • Z nami od: 946 dni
  • Polska / Dolnośląskie / Jelcz-Laskowice

Napisany 28 grudzień 2018 - 10:57

Z Brachypelma jest taki problem, że są po prostu nudne. Często nie chcą jeść i wolno rosną. To nie jest zbyt dobry wybór na pierwszego, bo się po prostu zniechęcisz. Zacząłbym od Chromatopelma cyaneopubescens.

#4 Bols

Bols
  • Terrarysta
  • Z nami od: 3537 dni
  • Polska / Wielkopolskie / Poznań

Napisany 28 grudzień 2018 - 11:03

Poczytaj wszystko co się da i kup z 5 różnych. Przy 1 zwariujesz. Większość karmówki nie jest sprzedawana na sztuki wiec nie bedzie Ci zalegać.

#5 franiu

franiu
  • Terrarysta
  • Z nami od: 4194 dni
  • Polska / Małopolskie / Kraków

Napisany 28 grudzień 2018 - 14:27