Skocz do zawartości

1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?

zdrowie

Agama brodata zdroeie

- - - - -

• Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

#1 Eledar

Eledar
  • Terrarysta
  • Z nami od: 221 dni
  • Polska / Dolnośląskie / Kłodzko

Napisany 11 luty 2018 - 12:51

GRATUNEK:Pogona vitticeps
DATA ZAKUPU:11.01.2018
DLUGOSC:22cm
TERRA:60X40X40 TEMP:35°C
WILGOTNOŚĆ:45%
POKARM:ŚWIERSZCZE,bazylia rukola
SUPLEMENTY:obecnie brak

Mój brodaty pupil od trzech dni ma zmiany skórne mianowicie, ogon do połowy sciemnial tak samo jak broda. A reszta skóry jest jasna jak po nagrzaniu na forach opisano to jako okres godowy jestem początkującym terrarysta tak że proszę o wasze opinie, ale co mnie zaniepokoilo to jego wymioty niestrawionego pokarmu. Wykonywał też tak zwane (pompki) ale samicy w pobliżu brak może.....................czytają więcej tylko zalogowani terraryści. Proszę zaloguj się lub zarejestruj się jeśli nie posiadasz jeszcze konta.

Załączone pliki

Podobne tematy: Agama brodata zdroeie     x

#2 Vulpes90

Vulpes90

Pomocny w dziale Agama brodata, Budowa, osprzęt, Terraria dla jaszczurek i sprawy techniczne

• Moderator
  • Z nami od: 2836 dni
  • Polska / Opolskie / Kluczbork

Napisany 11 luty 2018 - 13:11

Zachowania godowe występują u dorosłych agam, nie u agamy która ma 22 cm (swoją drogą w jakim jest wieku?). Ciemna broda i ogon oznaczają raczej, że agamę coś boli, także szybko do weterynarza z nią.

SUPLEMENTY:obecnie brak

Trzeba kupić wapń bez witaminy D3 (np. ZooMed Repticalc) i witaminy (np. ZooMed Reptivite) Po szczegóły zerknij tutaj: http://pogona.pl/artykuly_50_witaminy-a-wapn-.html

Do tego dla agam potrzebujesz lampę UVB. Opis też jest na pogona.pl:.....................czytają więcej tylko zalogowani terraryści. Proszę zaloguj się lub zarejestruj się jeśli nie posiadasz jeszcze konta.

#3 Eledar

Eledar
  • Terrarysta

Napisany 11 luty 2018 - 13:32