Skocz do zawartości

Wesprzyj serwis, wyłącz reklamy  
1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?

zdrowie

- - - - -  
Gekon orzęsiony, ciemny koniec ogonka

• Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
3 odpowiedzi na ten temat

#1 migello19

migello19
  • Terrarysta
  • Z nami od: 3653 dni
  • Polska / Mazowieckie / Maków Mazowiecki

Napisany 08 listopada 2017 - 20:37

Witam

Posiadam Gekona Orzęsionego od 3 tygodni, dopiero od 2 dni zaczął jeść karmę repashy co prawda podaje mu ją pod nos na palcu i nie są to jakieś wielkie porcje ,,machnie'' językiem 3 razy i koniec ale się ciesze że coś zaczyna jeść. Oczywiście każdej nocy ma podane na 3 miseczkach w różnych miejscach aby je znalazł. Próbowałem też karmić malutkimi karaczanami argentyńskimi ale jeszcze się nie udało.

Od momentu kupna gekon miał już ten ciemny kawałek ogonka. Jako że jestem początkującym terrarystą ( o ile mogę się tak nazwać) :P, nie przywiązywałem jakieś większej uwagi na tan...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

Załączone pliki

Podobne tematy: Gekon orzęsiony, ciemny koniec ogonka     x

#2 VeloxHunter

VeloxHunter
  • Terrarysta
  • Z nami od: 2967 dni
  • Polska / Wielkopolskie / Kalisz

Napisany 09 listopada 2017 - 17:42

A jest to tylko barwa czy wygląd też się zmienia...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

#3 Radagast

Radagast

Czarodziej jaszczurczy

• Koordynator działów
  • Z nami od: 4212 dni
  • Polska / Małopolskie / Kraków

Napisany 15 listopada 2017 - 12:32

Przenoszę temat z "[url='https://www.terrarium.pl/index.php?showforum=23']Początkujący terraryści i początkujący pozostałe grupy zwierząt[/url]"...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

#4 QQxQ

QQxQ

Moderator w działach jaszczurkowych, Pomocnik w dziale giełdowym

• Moderator
  • Z nami od: 5106 dni
  • Polska / Podlaskie / Bielsk Podlaski

Napisany 15 listopada 2017 - 21:36