Skocz do zawartości

Wesprzyj serwis, wyłącz reklamy  
1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?

warunki hodowli

- - - - -  
Mata grzewcza na ścianie

• Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
4 odpowiedzi na ten temat

#1 Hevelius

Hevelius
  • Terrarysta
  • Z nami od: 3804 dni
  • Polska / Podkarpackie / Mielec

Napisany 06 października 2015 - 20:30

Witam wszystkich, jestem nowy na forum, tak więc kruciutko o mnie, hodowlą zajmuję się od prawie roku, pod swoją opeką mam Lasiodora parahybana oraz Pandinus cavimanus. Niestety nie przerabiałem jeszcze zimy w hodowli, więc tutaj rodzi się moje pytanie, z racji iż w okresie grzewczym w mieszkaniu panuje temperatura około 23-24 stopni (w podrygach do 25) chciałbym zaopatrzyć się w matę grzewczą z termoregulatorem, to czy takową matę mogę powiesić na scianie za terrariami? Obydwa terraria są na półkach na ścianie jedno pod drugim, niestety nie mam możliwości położenia obydwu koło siebie (i matę pod nie) gdyż nie mam na...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

Podobne tematy: Mata grzewcza na ścianie     x

#2 tymekterra

tymekterra
  • Terrarysta
  • Z nami od: 5068 dni
  • Polska / Pomorskie / Gdynia

Napisany 06 października 2015 - 21:51

Temp. Dla parahybana 23-25 stopni jest dobra wiec nie będzie...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

#3 Hevelius

Hevelius
  • Terrarysta

Napisany 07 października 2015 - 14:32

Dzięki za odpowiedź, tak zgadza się, ptasznikowi wystarczy taka temperatura,...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

Załączone pliki

#4 TherapoTerra

TherapoTerra

Pomocny w dziale Terrarystyka - Poszukiwacz News

• Terrarysta
  • Z nami od: 4184 dni
  • Polska / Mazowieckie / Mława

Napisany 07 października 2015 - 15:39

Nie dawaj tu maty. Możesz natomiast położyć tu kabel grzewczy....więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

#5 Hevelius

Hevelius
  • Terrarysta

Napisany 07 października 2015 - 19:23