Skocz do zawartości

Wesprzyj serwis, wyłącz reklamy  
1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?

żywienie

- - - - -  
Wąż mleczny a apetyt zimą

• Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
6 odpowiedzi na ten temat

#1 Aireen

Aireen
  • Terrarysta
  • Z nami od: 4389 dni
  • Polska / Wielkopolskie / Poznań

Napisany 17 grudnia 2013 - 13:56

Nie chcąc powielać tematu szukałam na forum odpowiedzi na moje pytanie, ale niestety nie znalazłam nic satysfakcjonującego. Od sierpnia 2013 jestem opiekunką młodego węża mlecznego (dł. około 80 cm) . Nie mam doświadczenia w hodowli, a dzieje się coś dla mnie niepokojącego.

Wąż od prawie dwóch miesięcy nie chce jeść. W sierpniu jadł raz w tygodniu po 3 myszki 5-dniowe, potem przeszliśmy na 7-dniowe (2 sztuki), a widząc jego duży apetyt zaczęłam podawać po jednej 9-dniowej (tylko mrożone). Wtedy więcej niż jednej nie chciał, a wielkość karmówki odpowiadała grubości ciała węża. Mam wrażenie, że te większe myszy mu mniej...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

Podobne tematy: Wąż mleczny a apetyt zimą     x

#2 P_

P_
  • Terrarysta
  • Z nami od: 5796 dni
  • Polska / Mazowieckie / Warszawa

Napisany 18 grudnia 2013 - 19:30

Skoro nie chudnie to ja bym się nie przejmowała :)...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

#3 Aireen

Aireen
  • Terrarysta

Napisany 18 grudnia 2013 - 23:40

Dziękuję za odpowiedź:-) Jutro jeszcze raz spróbuję go nakarmić i...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

#4 P_

P_
  • Terrarysta

Napisany 19 grudnia 2013 - 06:37

Skoro lubi mniejsze to faktycznie moza takie podawac z tym...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

#5 Aireen

Aireen
  • Terrarysta

Napisany 15 stycznia 2014 - 21:38

Piszę z aktualizacją sytuacji. Wąż aż do dzisiaj nie chcial...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

#6 P_

P_
  • Terrarysta

Napisany 15 stycznia 2014 - 22:02