Zaczne od tego ze jestem nowicjuszem jesli chodzi o hodowlę węży. 8 marca kupilem węża morelia spilota variegata ok 65cm dlugosci. Posiadam terrarium o wymiarach wys120, podstawa 40x60 w ktorym na gorze zamontowalem lampke grzewcza o mocy 75wat natomiast na dole umiejscowiony zostal kabel grzewczy 15wat.problem tkwi w tym ze w dzien temperatura wynosi ok 30 C,a w nocy spada do 20 po wylaczeniu lampki grzewczej. Wilgotnosc jest na odpowiednim poziomie a waz nie chce jesc. Początkowo wpuscilem mu mysz biala bieguske ale waz nie byl nia zainteresowany wiec ja zabralem. Teraz wlazylem mu dwie myszki mrozonki...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)
problem z karmieniem i utrzymaniem temperatury.
Napisany 14 marca 2013 - 08:25
Zaczne od tego ze jestem nowicjuszem jesli chodzi o hodowlę węży. 8 marca kupilem węża morelia spilota variegata ok 65cm dlugosci. Posiadam terrarium o wymiarach wys120, podstawa 40x60 w ktorym na gorze zamontowalem lampke grzewcza o mocy 75wat natomiast na dole umiejscowiony zostal kabel grzewczy 15wat.problem tkwi w tym ze w dzien temperatura wynosi ok 30 C,a w nocy spada do 20 po wylaczeniu lampki grzewczej. Wilgotnosc jest na odpowiednim poziomie a waz nie chce jesc. Początkowo wpuscilem mu mysz biala bieguske ale waz nie byl nia zainteresowany wiec ja zabralem. Teraz wlazylem mu dwie myszki mrozonki...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)
Podobne tematy: problem z karmieniem i utrzymaniem temperatury. x
rozmnażanie
Ptaszniki
Poważny problem z nimfami caribena Versicolorteraphosa21, 04 lip 2025 |
|
|
|||
zachowania
Ptaszniki
Caribena versicolor problembatus, 04 lip 2025 |
|
|
|||
Terrarystyka
Problem z muszkami owocówkamiLe_v7o7, 16 cze 2025 |
|
|
|||
tematy ogólne
Gekon lamparci (Eublefar)
problem z wychodzeniem i wciąż z jedzeniemIgorBalcerski, 11 kwi 2025 |
|
|
|||
linienie
Skorpiony
Problem z linieniem skorpionaMatthew5355, 17 maj 2025 |
|
|
|
Napisany 14 marca 2013 - 09:59