Witam. Ten temat jest skierowany do wszystkich hodowców węży. Jestem początkujący. W czwartek kupiłem małego regiusa i podobnie jak wiekszość ludzi którzy zaczynają przygode z wężami mam rozterkę związaną z tym czy brać swojego węża na ręce czy też zostawić go w spokoju. przeczytałem już dużo postów w których był poruszony ten problem i dalej nie wiem co robić. Jedni piszą że czasami można wyciągnąć węża z tera. inni nawet mówią żę jest to wskazane bo jeśli nie będzie się tak robic przez dłuższy czas to zwierze "zdziczeje". Są też tacy według których nie powinno się w ogóle ruszac wężą,...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)
7 odpowiedzi na ten temat
Napisany 15 grudnia 2008 - 11:56
Podobne tematy: Trzymanie węża na rękach. tak czy nie???? x
Terrarystyka
Trzymanie w jednym terrarium wijów i prosionkówLe_v7o7, 10 maj 2025 |
|
|
|||
warunki hodowli
Ptaszniki
Trzymanie karaczanów tureckichversikuba, 26 paź 2024 |
|
|
|
||
warunki hodowli
Zwierzęta karmowe
Trzymanie karmówki w lodówce?SprinTereK, 24 kwi 2023 |
|
|
|||
warunki hodowli
Archiwum tematów
Trzymanie świerszczy i karaczanów w jednym pudełkuAzterias, 15 paź 2022 |
|
|
|||
warunki hodowli
Zwierzęta karmowe
Trzymanie świerszczy i karaczanów w jednym pudełkuAzterias, 15 paź 2022 |
|
|
Napisany 15 grudnia 2008 - 12:12
Myślę, że trzeba przyzwyczajać węża do kontaktu z człowiekiem poprzez...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)
Napisany 15 grudnia 2008 - 12:30
Na początku nie polecam. Wiadomo - okres adaptacji. Potem stopniowo....więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)
Napisany 15 grudnia 2008 - 13:38
rowniez uwazam ze weze powinno sie brac na rece ,...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)
Napisany 15 grudnia 2008 - 16:49
moje skromne zdanie tez mowi ze trzeba brac weza na...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)
Napisany 16 grudnia 2008 - 12:08