Jump to content

Wesprzyj serwis, wyłącz reklamy  
1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?


żywienie

- - - - -  
Świerszcz bananowy kopie mi tunel




  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 Hudini

Hudini
  • Terrarysta
  • Z nami od: 2729 dni
  • Poland / Wielkopolskie / Poznań
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 28 November 2016 - 08:25

Część, jestem początkującym terrarysta i mam problem.Muj wylęg świerszcza bananowego kopie tunel w podłożu oraz wybrał sobie miejsce przy krawedzi pojemnika na siedzenie.
Siedz i......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register





Similar Topics: Świerszcz bananowy kopie mi tunel     x


#2 jot023

jot023
  • Terrarysta
  • Z nami od: 3095 dni
  • Poland / Małopolskie / Kraków
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 28 November 2016 - 08:30

ja hoduję świerszcze bez podłoża, tylko z wytłoczkami nałożonymi na siebie. W wentylację oprócz siateczki metalowej mają wstawioną grubszą flizelinę.

A jeszcze jedno - pojemnik......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register


Edited by jot023, 28 November 2016 - 08:37.


#3 Boa1982

Boa1982
  • Terrarysta
  • Z nami od: 3738 dni
  • Poland / Wielkopolskie / Luboń
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 28 November 2016 - 09:23

ja hoduję świerszcze bez podłoża, tylko z wytłoczkami nałożonymi na siebie. W wentylację oprócz siateczki metalowej mają wstawioną grubszą......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register







#4 jot023

jot023
  • Terrarysta
  • Z nami od: 3095 dni
  • Poland / Małopolskie / Kraków
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 28 November 2016 - 21:17

jest to cieniutka warstwa i po prostu po niej się ślizgają nie mając możliwości wydostania się z pojemnika



#5 Hudini

Hudini
  • Terrarysta
  • Z nami od: 2729 dni
  • Poland / Wielkopolskie / Poznań
  • Płeć: Mężczyzna