Jump to content

Wesprzyj serwis, wyłącz reklamy  
1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?


warunki hodowli

- - - - -  
Oświetlenie na "cieplej wyspie"




  • This topic is locked This topic is locked
5 replies to this topic

#1 hubiPL

hubiPL
  • Terrarysta
  • Z nami od: 2876 dni
  • Poland / Zachodniopomorskie / Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 21 June 2016 - 18:08

Witam, jestem nowicjuszem i jutro ide kupic mojego pierwszego gekona. Terrarium zakupione (80x40x30), witaminy i wapń tez. Miseczki to pierdoła, wiec nie wspominam. Miałem mały......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register





Similar Topics: Oświetlenie na "cieplej wyspie"     x


#2 Gekoniaaasty

Gekoniaaasty
  • Terrarysta
  • Z nami od: 2977 dni
  • Poland / Warmińsko-mazurskie / Pasłęk
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 21 June 2016 - 20:16

@[member='hubiPL'] 50 stopni?! przy żarówce 40w? chyba masz zepsuty termometr :P chociaż też nie za duże terrarium dla lamparta powinno być przynajmniej te 80x50x40 żeby......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register



#3 hubiPL

hubiPL
  • Terrarysta
  • Z nami od: 2876 dni
  • Poland / Zachodniopomorskie / Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 21 June 2016 - 21:24

Nowy, dzisiaj kupiony termometr. Kładę na kamieniu i czekam. 50 stopni jak byk, wiec powiesiłem lampę wyżej i przesunąłem kamień, zeby nie stał centralnie pod......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register






#4 Gekoniaaasty

Gekoniaaasty
  • Terrarysta
  • Z nami od: 2977 dni
  • Poland / Warmińsko-mazurskie / Pasłęk
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 22 June 2016 - 12:38

To ok ale mocna ta lampa ja przy 40w się bawiłem jak dałem pod nią kamień to się nagrzał do 43 maksymalnie



#5 hubiPL

hubiPL
  • Terrarysta
  • Z nami od: 2876 dni
  • Poland / Zachodniopomorskie / Szczecin
  • Płeć: Mężczyzna