Jump to content

Wesprzyj serwis, wyłącz reklamy  
1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?


odmiany barwne

- - - - -  
Achatina achatina Ghana typ 2a




  • This topic is locked This topic is locked
9 replies to this topic

#1 nekro22

nekro22
  • Terrarysta
  • Z nami od: 6348 dni
  • Poland / Mazowieckie / Radom
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 19 October 2014 - 19:49

Witam, jestem nowy w dziedzinie ślimaków a od wczoraj jestem w posiadaniu Achatina achatina Ghana typ 2a. Mógł by mi ktoś podać link do strony......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register


Edited by czkot, 11 December 2014 - 18:45.





Similar Topics: Achatina achatina Ghana typ 2a     x


#2 magda89

magda89
  • Terrarysta
  • Z nami od: 3951 dni
  • Poland / Małopolskie / Kraków
  • Płeć: Kobieta

Posted 19 October 2014 - 20:01

Witaj,
jedyna stronka którą mogę polecić to http://landsnails.org/Achatina%20achatina%20en.php#

opisy są w dziale sprzedaży - klikasz na ślimaka z oferty i pod hasłem "detail"......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register

Edited by magda89, 19 October 2014 - 20:03.


#3 nekro22

nekro22
  • Terrarysta
  • Z nami od: 6348 dni
  • Poland / Mazowieckie / Radom
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 19 October 2014 - 21:13

Ślimaczki (2sztuki) przyjechały ze mną z Pragi z ostatniej giełdy (18.10.2014r). Ze wszystkich gatunków (a miał ich ten sprzedawca sporo), te akurat najbardziej mi się......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register







#4 nekro22

nekro22
  • Terrarysta
  • Z nami od: 6348 dni
  • Poland / Mazowieckie / Radom
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 26 January 2015 - 22:49