Jump to content

Wesprzyj serwis, wyłącz reklamy  
1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?


tematy ogólne

- - - - -  
Lacerta bilineata zamiast polskich jaszczurek




  • This topic is locked This topic is locked
7 replies to this topic

#1 krkrzysztof

krkrzysztof
  • Terrarysta
  • Z nami od: 5050 dni
  • Poland / Opolskie / Opole
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 02 July 2010 - 18:02

witam, jestem początkującym terrarystą (miałem kiedyś anolisa a teraz puste terrarium ) a na forum swieżo zarejestrowany. Zawsze podobały mi się jaszczurki które obserwowałem na......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register






Similar Topics: Lacerta bilineata zamiast polskich jaszczurek     x


#2 tokaga

tokaga

    Redaktor: Jaszczurki

  • Redaktor.nieaktywny
  • Z nami od: 7062 dni
  • Japan
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 02 July 2010 - 20:15

Jest u nas w kraju kilku zapaleńców w tej materii, najprościej jest zwyczajnie kupić jakiś gatunek u naszych zachodnich czy południowych sąsiadów, tam j. właściwe......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register


#3 Leviathan

Leviathan
  • Terrarysta
  • Z nami od: 5368 dni
  • Poland / Zachodniopomorskie / Gryfino
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 02 July 2010 - 21:13

Ameiva ameiva jest niemal identyczna, choć 2-3 razy większa.






#4 tokaga

tokaga

    Redaktor: Jaszczurki

  • Redaktor.nieaktywny
  • Z nami od: 7062 dni
  • Japan
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 02 July 2010 - 21:33

[quote]Ameiva ameiva jest niemal identyczna, choć 2-3 razy większa.[/quote]Na takiej zasadzie to waran stepowy jest prawie identyczny jak pozostałe warany... Innymi słowy: bez herezji mi......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register


#5 krkrzysztof

krkrzysztof
  • Terrarysta
  • Z nami od: 5050 dni
  • Poland / Opolskie / Opole
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 03 July 2010 - 14:20