Skocz do zawartości

Wesprzyj serwis, wyłącz reklamy  
1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?

zdrowie

- - - - -  
Czy to choroba?? (żółw czerwonolicy)

• Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
3 odpowiedzi na ten temat

#1 Olka123

Olka123
  • Terrarysta
  • Z nami od: 6688 dni
  • Polska / Kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

Napisany 14 grudnia 2007 - 15:01

Witam wszystkich!

Jestem początkującą terrarystką. Mam od pół roku żółwia ostrogrzbietego. Jest naprawdę słodki.

Dwa dni temu moja córka przyniosła ze szkoły na święta żółwia czerwonolicego. Chyba jest to dorosła samica. Jest wielkości głowy dorosłego człowieka (tak mniej więcej) i ma krótkie pazury tylnych łap. Niestety ogonek ma też bardzo krótki więc po nim nie poznam płci. Żółw ten miał niezbyt komfortowe warunki życia: w akwarium mógł zrobić tylko trzy kroki do przodu i do tyłu i obrócić się wokół własnej osi. Nie miał wysepki, grzałki filtra lampki UV a wody tyle że ledwo przykrywała skorupę. Ja niestety też nie...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

Podobne tematy: Czy to choroba?? (żółw czerwonolicy)     x

#2 Konrad_Owczarzak

Konrad_Owczarzak
  • Terrarysta
  • Z nami od: 6741 dni
  • Polska / Wielkopolskie / Oborniki

Napisany 14 grudnia 2007 - 16:10

Witam!
Wydaje mi się że tym "śluzem" jest skóra...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

#3 Olka123

Olka123
  • Terrarysta
  • Z nami od: 6688 dni
  • Polska / Kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

Napisany 14 grudnia 2007 - 21:23

Obawiam się, że to nie skóra. Mój mały ostrogrzbiety liniał...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

#4 Mateusz_Rawski

Mateusz_Rawski

Rzadko obecny

• Terrarysta
  • Z nami od: 8265 dni
  • Polska / Wielkopolskie / Poznań

Napisany 15 grudnia 2007 - 12:43

Możesz porobić zdjęcia tego żółwika? Opisz dokładnie jak wygląda ten...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

0 terrarystów przegląda to forum