hej! niezbyt rozumiem o tym podlozu dla zolwi:P chodzi mi o torf kokosowy czy chips...tyle ze ten co wyglada jak takie drewienka kupuje sie zwykla mala paczke tego zalewa sie wodą i nagle jest tego podloza 6-7 litrow? on potem wysycha i mamy normalne podloze?drewienka?czy jak? ???jestem zielona w tym
8 odpowiedzi na ten temat
Napisany 20 marca 2007 - 14:43
Podobne tematy: torf kokosowy, co i jak:D x
Archiwum ogłoszeń
Zamienię versicolor l2 i l3 na terraria/brykiet kokosowy / karaczany / żaby / żółwie itpjorijogidan |
|
|
|||
tematy ogólne
Ptaszniki
Paracha ugryzła chips kokosowyKala6, 19 lut 2022 |
|
|
|
||
zachowania
Zwierzęta
Czemu mój ślimak achatina chowa się w ziemi? (Torf kokosowy)Kinguestia |
|
|
|||
Archiwum ogłoszeń
Mata grzewcza, brykiet kokosowy oraz genialne pudełka do hodowli ptasznikówGaara, 15 paź 2017 |
|
|
|||
terrarium
Ptaszniki
Brykiet kokosowySapeR6, 25 maj 2017 |
|
|
|
Napisany 20 marca 2007 - 16:07
Żeby tylko to uściślić - malutkaaa 18 piszesz o [b]włóknie...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)
Napisany 20 marca 2007 - 16:14
[quote]Podłoża włókniste
Zazwyczaj oparte na włóknach orzecha kokosowego...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)
Zazwyczaj oparte na włóknach orzecha kokosowego...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)
Napisany 20 marca 2007 - 20:52
aha no dzieki, widzialam na zdj ze niektorzy to uzywaja...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)
Napisany 20 marca 2007 - 21:21
Może przeczytaj ten artykuł co? Piasek stanowczo nie. Te prasowane...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)
Napisany 20 marca 2007 - 22:17
czytalam, ale poprostu tu pisze co innego a ludzie w...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)
Napisany 20 marca 2007 - 22:30
Nie wiem, co w tym niemiłego. Jedyne co w tym...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)
Napisany 20 marca 2007 - 23:06