Witam, ostatnio czytając różne tematy na forum postanowiłem że kupię ptasznika. Bardzo zaciekawiły mnie te zwierzęta, wybór akurat padł na Brachypelma smithi kupiłem samczyka od kolegi. Ogólnie to jestem bardzo zadowolony z pajuna, był dość aktywny jadł przeciętnie (jak to Brachypelma :) ) ale ostatnio zauważyłem że pająk prawie w ogóle się nie rusza. Siedzi cały czas na kamieniu położonym w terrarium, nic kompletnie nic nie je już 3 tydzień a on nadal nic nie je! Trochę niepokoi mnie ta sytuacja ponieważ jestem początkującym hodowcą ptaszników i nie wiem co może się w takiej sytuacji stać. Na jakimś forum przeczytałem...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)
Podobne tematy: Przygotowuje się do linienia, czy umiera? x
zdrowie
Ptaszniki
Chromka umiera????Vlov, 17 lip 2025 |
|
|
|
||
linienie
Straszyki
Straszyk stracił haczyki podczas linieniaDWN, 18 maj 2024 |
|
|
|
||
linienie
Ptaszniki
wąż mahoniowy bardzo długi czas linieniaHubertoom, 27 lis 2023 |
|
|
|||
linienie
Zwierzęta
Czy to może być początek linienia?sm0kies |
|
|
|||
warunki hodowli
Modliszki
Czy taki pojemnik na wysokość wystarczy modliszce podczas linienia?Lechu2302 |
|
|
|
Napisany 06 maja 2015 - 19:04
Cześć, możliwe że przygotowuje się do linienia, lub po prostu...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)
Napisany 06 maja 2015 - 19:16
Zauważyłem także że łatwo "schodzą" z niego włoski, gdy dzisiaj...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)
Napisany 06 maja 2015 - 20:53
Czas pokaże. Trzy tygodnie to nic na takiego osobnika. Mogą...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)
Napisany 07 maja 2015 - 07:49
Prawda jest taka, że nawet doświadczeni hodowcy mogą snuć tylko...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)
Napisany 07 maja 2015 - 11:38
Ale ja go nie stresuje, raz w życiu widziałem jak...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)
Napisany 07 maja 2015 - 12:29