Skocz do zawartości

Wesprzyj serwis, wyłącz reklamy  
1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?

zimowanie

- - - - -  
Wykopana jaszczurka

• Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
4 odpowiedzi na ten temat

#1 agent000

agent000
  • Terrarysta
  • Z nami od: 5100 dni
  • Polska

Napisany 21 marca 2015 - 18:36

Witam,

dzisiaj kopiąc drzewka na mojej działce przez przypadek wykopałem jaszczurkę, wygląda na samicę zwinki choć nie jestem pewien. Jaszczurka jest dorosła, zaniosłem ją do domu i teraz jest już przebudzona i nawet szybko się porusza.

Chciałbym zapewnić jej przetrwanie, więc pytam się co powinienem zrobić.

Czy wypuszczenie jej teraz na pole (aktualnie jest ciepło, choć podobno za kilka dni może znowu się oziębić) będzie dobrym pomysłem? Nie znam się na zimowaniu polskich gatunków jaszczurek ale wydaje mi się że jaszczurka może mieć problem z ponownym 'uśpieniem' się, jeśli w ogóle to zrobi.

Mam na strychu stare terrarium po wężu...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

Edytowany przez agent000, 21 marca 2015 - 18:40.

Podobne tematy: Wykopana jaszczurka     x

#2 Makto

Makto

Miniony Moderator na agama brodata i karłowata.

• Terrarysta
  • Z nami od: 4735 dni
  • Japan

Napisany 21 marca 2015 - 18:39

Wypuścić. Skoro poradziła sobie przez srogą zimę :E to teraz...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

#3 agent000

agent000
  • Terrarysta
  • Z nami od: 5100 dni
  • Polska

Napisany 21 marca 2015 - 18:47

Teraz już jest noc i temperatura spadła, powinienem poczekać do...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

#4 toke2000

toke2000
  • Terrarysta
  • Z nami od: 4818 dni
  • Polska / Śląskie / Cieszyn

Napisany 22 marca 2015 - 12:05

Lepiej wypuść jak będzie ciepło, będzie miała czas na znalezienie...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

#5 gastxxx 2

gastxxx
  • Terrarysta
  • Z nami od: 5577 dni
  • Polska / Warmińsko-mazurskie / Olsztyn