Witam, jestem nowy na forum oraz nowy w terrarystyce. Planuje zbudować terrarium dla mojego gekona lamparciego. Ma mieć ono 75x39x50cm (szer. x głęb. x wys.). Planując terrarium natknąłem się na problem ogrzewania, a więc planuje zastosować na 1/3 podłoża kabel grzewczy o mocy 15W i moje pytanie brzmi czy muszę stosować dodatkowe ogrzewanie i jakie to mają być żarówki, halogenowe czy może zwykłe? Nie planuje stosować żarówek nocnych raczej zastąpię je taśmą LED. terrarium ma być zbudowane z płyty osb oraz szkła. w moim pokoju temperatury nie spadają poniżej 18 stopni, a jeśli już to tylko kiedy wyjeżdżam w zimę...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)
Napisany 13 sierpnia 2014 - 15:07
Podobne tematy: Jakie ogrzewanie do terrarium dla Gekona Lamparciego x
terrarium - pozostałe tematy
Budowa, osprzęt
Farby akrylowe terrariumgrunwald, Dzisiaj, 15:07 |
|
|
|||
terrarium - ogrzewanie
Terraria dla węży i sprawy techniczne
Jakiej firmy kabel grzewczy do terrariumgrunwald, 18 gru 2025 |
|
|
|
||
Kupię
Terrarium z płyty meblowejlegw77, 16 gru 2025 |
|
|
|||
Budowa, osprzęt
Termostat pulsacyjny do terrarium Microclimate Pulse B2grunwald, 14 gru 2025 |
|
|
|
||
Zwierzęta
Terrarium 60x40x40 co do środka?ExiL, 04 gru 2025 |
|
|
Napisany 13 sierpnia 2014 - 15:16
Same żarówki wystarczą, może być lustrzanka, albo halogen.
Kabla nie...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)
Napisany 13 sierpnia 2014 - 19:21
Same żarówki wystarczą, może...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)
Napisany 14 sierpnia 2014 - 08:18
A od kiedy słońce świeci w nocy? Jeśli trzeba podnieść...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)
Napisany 15 sierpnia 2014 - 13:58
Dobra Panowie dzięki za rady, a macie może jakieś doświadczenie...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)
Napisany 15 sierpnia 2014 - 14:11
Dobra Panowie dzięki za...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)