Skocz do zawartości

Wesprzyj serwis, wyłącz reklamy  
1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?

- - - - -  
Terrarium dla agamy brodatej

• Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
5 odpowiedzi na ten temat

#1 sobiech89

sobiech89
  • Terrarysta
  • Z nami od: 5316 dni
  • Polska / Łódzkie / Łódź

Napisany 13 stycznia 2012 - 00:11

Witam!
moje stare terra zrobiło się już zdecydowanie za ciasne więc trzeba było skombinować nowe :)
Na początku myślałem żeby zrobić samemu z płyty ale jako że jestem początkującym właścicielem jaszczurki wybrałem opcje żeby zrobił je znajomy stolarz solidnie i dobrze. Nowe terra ma wymiary 125X60X50cm więc powinno wystarczyć. Środek zrobiłem ze styropianu obrzuconego klejem a następnie pomalowanego ekologiczną farbą. Konar to owoc burzy która połamała drzewo blisko mojego domu i kilka roślinek dla koloru. Do efektu końcowego brakuje jeszcze podłoża i misek z wodą i jedzeniem ale już widać co i jak ...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

Podobne tematy: Terrarium dla agamy brodatej     x

#2 mrufek

mrufek
  • Terrarysta
  • Z nami od: 6590 dni
  • Polska / Pomorskie / Gdańsk

Napisany 13 stycznia 2012 - 09:03

Całkiem fajne terrarium..ale wydaje mi się, że wentylacja jest niewystarczająca,...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

#3 doom95

doom95
  • Terrarysta
  • Z nami od: 5218 dni
  • United Kingdom

Napisany 13 stycznia 2012 - 13:40

Jak dla mnie trochę kiepsko z wnętrzem... bo średnio rozbudowane...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

#4 Dykta

Dykta

Terrarysta

• Terrarysta
  • Z nami od: 6226 dni
  • Polska / Wielkopolskie / Poznań

Napisany 13 stycznia 2012 - 13:41

Na takie "relacje" to dział zdjęcia - foto hyde park....więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

#5 sobiech89

sobiech89
  • Terrarysta
  • Z nami od: 5316 dni
  • Polska / Łódzkie / Łódź

Napisany 13 stycznia 2012 - 15:59