Skocz do zawartości

Wesprzyj serwis, wyłącz reklamy  
1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?

Zakup gekona w bardzo złym stanie

• Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
11 odpowiedzi na ten temat

#1 fre4k

fre4k
  • Terrarysta
  • Z nami od: 5631 dni
  • Polska / Pomorskie / Gdynia

Napisany 24 czerwca 2010 - 17:23

Kupiłem przedwczoraj gekona, wg. opisu miał być w stanie bardzo dobrym, zdjęcia także nie pokazywały prawdziwego stanu gekona. W związku z problemami z połączeniami PKS oraz PKP i głównie dlatego, że kolega Raionen upierdał się strasznie przy tym, że nic mu nie będzie, zgodziłem się na wysyłkę pocztą.

Paczka doszła bardzo szybko, bo już następnego dnia, ale po otworzeniu pudełka ukazał się obraz rozpaczy, gekon długości około 20cm(strzelam, ma tyle samo co mój pierwszy), waga 27,5g(mój pierwszy gek, tej samej długości waży 54,5g), nie wiem czy nie ma krzywicy, jestem początkujący, więc nie wiem dokładnie jakby to...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

#2 misiozbo

misiozbo
  • Terrarysta
  • Z nami od: 6899 dni
  • Polska / Śląskie / Zabrze

Napisany 26 czerwca 2010 - 21:44

Wiam najlepszym rozwiązaniem idż na policję i sie spytaj widziałem...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

#3 fre4k

fre4k
  • Terrarysta

Napisany 26 czerwca 2010 - 21:47

Tak więc jak podejrzewałem gekon ma krzywicę, posiadam oświadczenie weta,...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

#4 RogatePL

RogatePL
  • Terrarysta
  • Z nami od: 6654 dni
  • Polska / Świętokrzyskie / Kielce

Napisany 27 czerwca 2010 - 07:31

Przesadzasz ... dogadaj się z "Raionen" to dobry człowiek ;))...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

#5 SandokanGliwice

SandokanGliwice
  • Terrarysta
  • Z nami od: 6442 dni
  • Polska / Śląskie / Gliwice

Napisany 27 czerwca 2010 - 11:16