Skocz do zawartości

Wesprzyj serwis, wyłącz reklamy  
1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?

- - - - -  
Ptasznik dla laika

• Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
12 odpowiedzi na ten temat

#1 Fyo

Fyo
  • Terrarysta
  • Z nami od: 5991 dni
  • Polska / Śląskie / Ruda Śląska

Napisany 07 listopada 2009 - 22:51

Czółko :).
Niedawno, pod namową pewnego człowieka, zafascynowała mnie hodowla pająków. Jednak jestem zupełnie zielony. Czytam sobie powoli artykuły na stronie, ale pewnie jeszcze trochę czasu minie, nim to wszystko spamiętam, a pająka chcę kupić już niebawem (21 tego miesiąca ;)). Myślę, żeby zakupić Brachypelma smithi. Z tego co czytałem, to to chyba nie jest zły wybór? Jednak mam pytanie. Jako, że w domu mam kota (oraz psa) zastanawiam się, czy któryś z tych zwierzy może być zagrożeniem dla przyszłego pupilka (i vice versa). I jak postąpić, gdy w takich warunkach domowych mi ucieknie.
I jeszcze porady natury,...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

Podobne tematy: Ptasznik dla laika     x

#2 terragady

terragady
  • Terrarysta
  • Z nami od: 7741 dni
  • Polska / Lubelskie / Lublin

Napisany 07 listopada 2009 - 23:31

wszystko zależy jak dużego chcesz kupić pająka, jak wspomniałeś od...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

#3 Sylwester

Sylwester
  • Terrarysta
  • Z nami od: 6364 dni
  • Polska / Śląskie / Częstochowa

Napisany 08 listopada 2009 - 08:56

Brachypelmy z reguły są pięknie wybarwione, łagodne i polecane dla...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

#4 Intel

Intel
  • Terrarysta
  • Z nami od: 6129 dni
  • Polska / Śląskie / Knurów

Napisany 08 listopada 2009 - 10:35

A ja ci napisze tak:
Brahy owszem ładne,ale nudnawe.Ja...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

#5 strzelinianka

strzelinianka
  • Terrarysta
  • Z nami od: 6592 dni
  • Polska / Dolnośląskie / Strzelin

Napisany 08 listopada 2009 - 15:35