Skocz do zawartości

Wesprzyj serwis, wyłącz reklamy  
1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?

- - - - -  
Pomocy!!!biegunka, anoreksja, jak mogę jej jeszcze pomóc???

• Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
12 odpowiedzi na ten temat

#1 evelynka

evelynka
  • Terrarysta
  • Z nami od: 5824 dni
  • Polska / Śląskie / Tychy

Napisany 30 września 2009 - 11:31

Witam wszystkich forumowiczów.
Korzystam z forum już dość długo, ponieważ jestem początkująca potrzebowałam sporo informacji na temat gekonów.
Mam problem związany z dwoma...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

Podobne tematy: Pomocy!!!biegunka, anoreksja, jak mogę jej jeszcze pomóc???     x

#2 evelynka

evelynka
  • Terrarysta

Napisany 30 września 2009 - 11:44

A teraz samiec z tej samej przesyłki:
Wygląd ogólny dość dobry, 54 gramy również odmiany sunglow ale też zdarzały się wymioty. Jeśli chodzi o...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

#3 CinnamonGirl

CinnamonGirl

Terrarysta

• Terrarysta
  • Z nami od: 7248 dni
  • Polska / Śląskie / Ruda Śląska

Napisany 30 września 2009 - 12:21

Na razie bym go nie wpuszczała do zdrowej samicy. Rozumiem ze samca tez odrobaczałas.

Jak zakonczysz kurację odrobaczania i zrobisz kontrolne badanie...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

#4 evelynka

evelynka
  • Terrarysta

Napisany 30 września 2009 - 12:30

Odrobaczane są wszystkie trzy i jeszcze samiec u mojego brata, który kiedyś był razem ze zdrową samiczką. Mój wet łączy kupki i sprawdza pasożyty, kazał...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

#5 CinnamonGirl

CinnamonGirl

Terrarysta

• Terrarysta

Napisany 30 września 2009 - 12:41

mozesz dodac do swojej galerii (wchodzisz na swój profil i masz 'Moja Galeria' i potem podczas pisania wiadomości uzywajac "Kliknij jeśli chcesz dodać zdjecie ze...więcej dla zalogowanych. Zaloguj się lub Zarejestruj się :)

#6 evelynka

evelynka
  • Terrarysta