Jump to content

Wesprzyj serwis, wyłącz reklamy  
1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?


tematy ogólne

- - - - -  
Problem z wylinka




  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 adamo1315

adamo1315
  • Terrarysta
  • Z nami od: 3500 dni
  • United Kingdom
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 15 December 2016 - 10:33

Witam. Jakis tydz temu zauwazylem, ze moj ackie ma problem ze zrzuceniem wylinki z koncowki ogona(ok6-7 cm). Zaczalem go kapac i codziennie smarowac oliwka dla......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register






Similar Topics: Problem z wylinka     x


#2 Radagast

Radagast

    Czarodziej jaszczurczy

  • Koordynator działów
  • Z nami od: 3609 dni
  • Poland / Małopolskie / Kraków
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 15 December 2016 - 12:48

Nie mam doświadczenia z waranami, ale zdarzyło mi się to raz czy dwa u innego jaszczura. Namaczam tę końcówkę i ręcznie zdrapuję, pęsętą, albo gdy......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register


#3 adamo1315

adamo1315
  • Terrarysta
  • Z nami od: 3500 dni
  • United Kingdom
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 15 December 2016 - 13:43

No wlasnie kapalem i nawilzalem oliwka i dalej nie idzie. Nie chce na sile, zeby nie pokaleczyc jaszczura.






#4 Radagast

Radagast

    Czarodziej jaszczurczy

  • Koordynator działów
  • Z nami od: 3609 dni
  • Poland / Małopolskie / Kraków
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 15 December 2016 - 13:47

Trzeba delikatnie, gdy zamoczysz ciepłą wodą powinno schodzić łatwo przy pomocy pęsety czy paznokcia. Za jednym razem uszkodziłem nieco świeżą skórę pod spodem, ale się......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register


#5 adamo1315

adamo1315
  • Terrarysta
  • Z nami od: 3500 dni
  • United Kingdom
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 15 December 2016 - 19:54