Jump to content

Wesprzyj serwis, wyłącz reklamy  
1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?


terrarium

- - - - -  
Jak założyć akwarium dla żółwia żółtolicego




  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 Lutnia

Lutnia
  • Terrarysta
  • Z nami od: 2793 dni
  • Poland / Wielkopolskie / Poznań
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 24 September 2016 - 17:22

Witajcie, jestem zupełnie początkujący w tych tematach i czytając wasze forum i stronę nie natknąłem się na żaden artykuł, który zbierał by wszystkie niezbędne informacje......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register

Attached Files






Similar Topics: Jak założyć akwarium dla żółwia żółtolicego     x


#2 a2

a2
  • Terrarysta
  • Z nami od: 4353 dni
  • Poland / Łódzkie / Aleksandrów Łódzki
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 25 September 2016 - 00:14

Jeśli temperatura u Ciebie w domu nie spada u Ciebie w domu poniżej powiedzmy 24 stopni to grzałka nie jest obowiązkowa, a jeśli już chcesz......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register



#3 Lutnia

Lutnia
  • Terrarysta
  • Z nami od: 2793 dni
  • Poland / Wielkopolskie / Poznań
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 26 September 2016 - 18:36

1) Co do filtra to bardzo dziękuje za podpowiedź, spodziewałem się wyższych cen, ale druga przeszkodą są też jego wymiary, no ale pomyśle może się......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register

Attached Files







#4 a2

a2
  • Terrarysta
  • Z nami od: 4353 dni
  • Poland / Łódzkie / Aleksandrów Łódzki
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 26 September 2016 - 19:45

2) Przy jednym żółwiu może i jednak nie zniszczy tych roślin, ale kamyki jak pisałem, powinny być duże by żółw nie wpadł na pomysł zjedzenia......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register



#5 Lutnia