Jump to content

Wesprzyj serwis, wyłącz reklamy  
1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?


żywienie

- - - - -  
Czy świerszcze są złym pokarmem dla modliszek? miniart




  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 Przemysław_Łuczak

Przemysław_Łuczak
  • Terrarysta
  • Z nami od: 6772 dni
  • Poland / Pomorskie / Gdynia
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 05 February 2016 - 21:14

Tłumaczenie pochodzi ze strony: http://www.mantidkingdom.com/are-crickets-bad-for-mantids/ Posiadam prawa i pozwolenie do tłumaczenia tego tekstu.

tekst zalega u mnie na kompie. Szkoda by się......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register






Similar Topics: Czy świerszcze są złym pokarmem dla modliszek? miniart     x


#2 Cisza

Cisza
  • Terrarysta
  • Z nami od: 3768 dni
  • Poland / Dolnośląskie / Wrocław
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 05 February 2016 - 23:04

Nie mam takiego doświadczenia jak Ty w hodowli. Jednak jak zobaczyłem post to od razu pomyślałem, że jakieś brednie tu będziesz prawił.
Aczkolwiek w opisie......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register



#3 luxperpetua07

luxperpetua07
  • Terrarysta
  • Z nami od: 4780 dni
  • Poland / Mazowieckie / Warszawa
  • Płeć: Kobieta

Posted 06 February 2016 - 09:48

Kiedy hodowałam modliszki karmiłam je tylko i wyłącznie świerszczami. Najlepiej sprawdzały się bananowe lub domowe. Natomiast nie polecam świerszczy śródziemnomorskich. Mają sporą zawartość chityny i......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register







#4 vivien333

vivien333
  • Terrarysta
  • Z nami od: 2757 dni
  • Poland / Opolskie / Kędzierzyn Koźle
  • Płeć: Kobieta

Posted 12 October 2016 - 10:27

To czym w końcu karmić te świerszcze? :roll:

Bo sprzedawca w sklepie powiedział, że właśnie marchewką i karmą dla ryb (dał mi ichtio-vit ).