Ale Fireon ma sporo racji. Pominął jeszcze jedną kwestię. Takie konkursy to często wyłudzanie danych osobowych od głosujących (jeśli aplikacja na FB je pobiera), a sami uczestnicy dostarczają darmowy kontent organizatorowi. Większość tego rodzaju zabaw polega na tym, że za jakiś "ochłap" firma otrzymuje setki zdjęć lub tekstów itp. prac, za które nie musi płacić, choćby serwisom stockowym. Warto czytać regulaminy, bo można się nieźle przejechać przekazując wszystkie prawa majątkowe i wizerunkowe organizatorowi. To samo jest w TV z konkursami SMSowymi i tymi pt. "wyślij najlepszą fotkę z wakacji producentowi margaryny"Nie rób scen. Nie chcesz klikać to nie klikaj.
A pomijam już samą ideę konkursu, gdzie wygrywa nie najlepszy, a ten kto lepiej i nachalniej się reklamuje. I faktycznie, fora przez tego rodzaju zabawy zamieniają się w śmietnik. Na pierwszej stronie hydeparku jest chyba z 6 takich wątków. Nie da się tego czytać