Skocz do zawartości

Nie lubisz reklam?  
1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?


Maski ffp3 za ptaszniki



  • Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
17 odpowiedzi na ten temat

#1 Arachnoholik_20

Arachnoholik_20
  • Polska / Małopolskie / Chełmek
  • Płeć: Mężczyzna

Napisany 25 marzec 2020 - 21:51

Jak w temacie maski ochronne za ptaszniki chetny ktos?






#2 Tarantink

Tarantink
  • Polska / Łódzkie / Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Napisany 26 marzec 2020 - 12:04

... [Usuwam, bo szkoda mi słów co tu się zadziało]


Edytowany przez Tarantink, 29 marzec 2020 - 14:26.


#3 Arachnoholik_20

Arachnoholik_20
  • Polska / Małopolskie / Chełmek
  • Płeć: Mężczyzna

Napisany 26 marzec 2020 - 12:42

Nie zgodze sie z toba teraz maski nie kupisz nigdzie chcesz to nie kupuj po co sie udzielasz masek mam w zapasie poprostu chce sie....czytaj dalej....
czytają dalej tylko zalogowani terraryści.
Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się
jeśli nie posiadasz jeszcze konta.







#4 Tomek24 3 Postowanie wyłączone

Tomek24
  • Polska / Wielkopolskie / Środa Wielkopolska
  • Płeć: Mężczyzna

Napisany 26 marzec 2020 - 19:57

Wymienie sie za ryż lub makaron i dorzucam karaczany w gratisie



#5 Arachnoholik_20

Arachnoholik_20
  • Polska / Małopolskie / Chełmek
  • Płeć: Mężczyzna

Napisany 27 marzec 2020 - 19:10

Tomek24 zal gosciu widac ze slabo rozumu do glowy nabierasz


#6 Tomek24 3 Postowanie wyłączone

Tomek24
  • Polska / Wielkopolskie / Środa Wielkopolska
  • Płeć: Mężczyzna

Napisany 27 marzec 2020 - 19:31

O co ci chodzi? przeciesz daje tobie propozycje to tak samo poważna oferta jak twoja xD papier toaletowy mi sie kończy wiec sie nie wymieniam....czytaj dalej....
czytają dalej tylko zalogowani terraryści.
Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się
jeśli nie posiadasz jeszcze konta.







#7 Arachnoholik_20

Arachnoholik_20
  • Polska / Małopolskie / Chełmek
  • Płeć: Mężczyzna

Napisany 28 marzec 2020 - 06:09

Nie ma tematu to sobie wycinaj z majtek i nie pisz juz wiecej


#8 extasy

extasy
  • Polska / Lubelskie / Chełm
  • Płeć: Mężczyzna

Napisany 28 marzec 2020 - 08:35

Jak w temacie maski ochronne za ptaszniki chetny ktos?

posiadam na wymiane mydlo antybakteryjene co ty na....czytaj dalej....
czytają dalej tylko zalogowani terraryści.
Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się
jeśli nie posiadasz jeszcze konta.



#9 Arachnoholik_20

Arachnoholik_20
  • Polska / Małopolskie / Chełmek
  • Płeć: Mężczyzna

Napisany 28 marzec 2020 - 11:14

Czytanie ze zrozumieniem






#10 Nervo

Nervo
  • Polska / Małopolskie / Limanowa
  • Płeć: Mężczyzna

Napisany 28 marzec 2020 - 12:21

Masakra ludzie po co chłopa męczycie , nie macie co robić? Chce wymienić to co ma i niech wymienia , może akurat ktoś będzie zainteresowany.....czytaj dalej....
czytają dalej tylko zalogowani terraryści.
Prosimy zaloguj się lub zarejestruj się
jeśli nie posiadasz jeszcze konta.


Edytowany przez Nervo, 28 marzec 2020 - 12:22.



0 terrarystów przegląda to forum

0 zarejestrowanych terrarystów, 0 gości, 0 anonimowych terrarystów





© 2001-2020 Copyright by terrarium.pl. Korzystając z serwisu akceptujesz pliki cookies (punkt 1.8 regulaminu).