Skocz do zawartości

1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?

zdrowie

- - - - -  
Moja jaszczurka bardzo mało je

• Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

#1 Zuzia25

Zuzia25
  • Terrarysta
  • Z nami od: 435 dni
  • Polska / Mazowieckie / Warszawa

Napisany 25 styczeń 2019 - 11:38

Hej. Mam gekona orzęsionego od kilku miesięcy i ona bardzo mało je. Jedyne co zjada to trochę gerbera i galaretki. Owadów nie tknie. Raz zjadła małe " miękkie " mączniki ale to przed świętami było. Od tamtej pory zjadła trochę geberka i galaretki połowę. Starałam się ją nakarmić karaczanem jak i specjalnie kupionymi świerszczami ale nic. Co mogę zrobić? Jak podawać jej owady żeby je jadła. ( nie znam wieku jaszczurki ma około 16cm z ogonem )

Podobne tematy: Moja jaszczurka bardzo mało je     x

#2 Dagn

Dagn
  • Terrarysta
  • Z nami od: 590 dni
  • Polska / Śląskie / Gliwice

Napisany 25 styczeń 2019 - 11:49

Nie znam się, to się wypowiem :P Potem ktoś z orzęskowej mafii pewnie doda coś wartościowszego.

Ale tak serio: dieta gerberkowa kiepski pomysł. Mam dzieci i wiem, że to same owoce bez dodatku cukru. Natomiast mają przeciwutleniacz. Niby zwykła vit C, ale w nadmiarze może gadom szkodzić.

Moja znajoma ma orzęska, który też gardzi absolutnie wszystkimi robalami. Rozwiązanie to karma z owadami w składzie. Jakieś repashy czy inna pangea :) W sumie dziwię się, że tego jeszcze nie zakupiłaś, bo to taka jakby podstawa przy orzęsionych.

A w jaki sposób suplementujesz? Dodajesz wapno i witaminy do musu owocowego?

Edytowany przez Dagn, 25 styczeń 2019 - 11:49.

#3 Zuzia25

Zuzia25
  • Terrarysta

Napisany 25 styczeń 2019 - 11:52

@Dagn wszystko dla jaszczurki kupuję w ZooFaktorze do którego mam najbliżej i tam Pan czeka ciągle na dostawę bo mówi że trudno dostać karmę. Polecił mi gerberki i galaretki oraz owady. Dostaje witaminy lub wapń do galaretki lub gerberka.

#4 Radagast

Radagast

Czarodziej jaszczurczy