Skocz do zawartości

1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?

żywienie

- - - - -  
Karmienie (ilości i problemy z pobieraniem pokarmu)

• Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
1 odpowiedzi na ten temat

#1 rftn

rftn
  • Terrarysta
  • Z nami od: 1832 dni
  • Polska / Kujawsko-pomorskie / Wąbrzeźno

Napisany 15 listopad 2018 - 16:09

Witam,

Mam agamę od kilku dni - to 1,5 roczna samica (podobno) i dostałem ją za darmo od kogoś, kto nie mógł się nią zajmować. W związku z tym, że nie mam doświadczenia z agamami mam kilka pytani (tak, użyłem najpierw opcji szukaj :)).

1. Aga była karmiona karaczanami, które były zabite i obtoczone w wapnie lub z pęsety. Nie wiem czy to jest przyczyna, ale ma problem z pobieraniem pokarmu. Puściłem jej karaczany luzem to bardzo chętnie za nimi biegała, ale nie potrafiła złapać ich do pyska. Tak jakby nie mogła lub nie chciała go za szeroko otwierać. Ma problem nawet ze złapaniem do pyska liścia bazylii. W końcu udaje jej się złapać kilka karaków, ale potrzebuje na to naprawdę wiele prób.

2. Ile karaczanów tureckich dziennie należy podać? Ile to będzie w przeliczeniu na szarańcze ;p.

3. Jak często taka agama się wypróżnia? Mam ją od niedzieli i nic jeszcze nie wydaliła. Trochę się obawiam, bo podczas pierwszego karmienia zeżarła troczę ręcznika papierowego na którym ją trzymałem (wielkości może właśnie liścia bazylii) i obawiam się czy się nie zaczopuje.

Podobne tematy: Karmienie (ilości i problemy z pobieraniem pokarmu)     x

#2 jot023

jot023
  • Terrarysta
  • Z nami od: 1347 dni
  • Polska / Małopolskie / Kraków

Napisany 15 listopad 2018 - 23:48

Jak jest u Ciebie od kilku dni to może nie bardzo jeść bo potrzebuje się zaaklimatyzować, a to może potrwać nawet kilka tygodni.