Skocz do zawartości

1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?


linienie

- - - - -  
Wylinka czy nie?




  • Zamknięty temat Ten temat jest zablokowany
3 odpowiedzi na ten temat

#1 PanMorlinek

PanMorlinek
  • Terrarysta
  • Z nami od: 2172 dni
  • Polska / Łódzkie / Zgierz
  • Płeć: Mężczyzna

Napisany 07 lipiec 2013 - 16:49



Ostatnio 25.06.13 moja zbożówka miała wylinke (po zmierzeniu dlugosci zrzuconej skory okolo 60 cm.) i wtedy dałem jej jedzenie. Miałem dać jej oseska wczoraj ale zauważyłem że jest wyblakły choć nie ma prawie białych oczów (chyba tak sie odmienia) jak miał przy poprzedniej wylince. Czy mogą mieć tak czesto wylinke i lepiej nie dawać mu teraz jesc?

Z góry dzięki.





Podobne tematy: Wylinka czy nie?     x


#2 PzkpfwVI

PzkpfwVI
  • Terrarysta
  • Z nami od: 2427 dni
  • United Kingdom
  • Płeć: Mężczyzna

Napisany 07 lipiec 2013 - 18:48

Jedyna mozliwa przeszkoda w karmieniu podczas wylinki jest brak apetytu u niektorych osobnikow. Wiekszosc zjada karmowke z ochota przed "zabieleniem" oczu, z "bialymi" oczami, jak rowniez tuz przed zrzuceniem wylinki. Sprobuj, jak twoja gadzina bedzie miala apetyt to mozesz spokojnie karmic.






#3 PanMorlinek

PanMorlinek
  • Terrarysta
  • Z nami od: 2172 dni
  • Polska / Łódzkie / Zgierz
  • Płeć: Mężczyzna

Napisany 07 lipiec 2013 - 20:06



Dobra, dzieki. Po prostu pani z która sie kontaktowałem w sklepie w ktorym kupowałem weza mówiła ze lepiej nie dawać przed linieniem ponieważ moze miec pozniej problemy ze sciągnieciem skóry. Wielkie dzięki  :-D






#4 PzkpfwVI

PzkpfwVI
  • Terrarysta
  • Z nami od: 2427 dni
  • United Kingdom
  • Płeć: Mężczyzna

Napisany 08 lipiec 2013 - 20:52

Jezeli go napchasz karmowka tak, ze bedzie jak balon to oczywiste. Przekaska dobrana do rozmiarow gada nie sprawi najmniejszych problemow.







0 terrarystów przegląda to forum

0 zarejestrowanych terrarystów, 0 gości, 0 anonimowych terrarystów





© 2001-2019 Copyright by terrarium.pl. Korzystając z serwisu akceptujesz pliki cookies (punkt 1.8 regulaminu).