Jump to content

Wesprzyj serwis, wyłącz reklamy  
1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?


tematy ogólne

- - - - -  
Jaszczurka w terrarium a pies w domu




  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 michal247

michal247
  • Terrarysta
  • Z nami od: 1434 dni
  • Poland / Dolnośląskie / Wrocław
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 23 May 2020 - 11:10

Cześć! Ostatnio zainteresowałem się terrarystyką, jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o ten temat ale chcę spróbować. Nie mam jeszcze żadnego zwierzątka, zainteresowałem się gadami i......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register






Similar Topics: Jaszczurka w terrarium a pies w domu     x


#2 tokaga

tokaga

    Redaktor: Jaszczurki

  • Redaktor.nieaktywny
  • Z nami od: 7059 dni
  • Japan
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 23 May 2020 - 12:01

Nie wiem za bardzo co autorka książki miała na myśli szczerze mówiąc... Jeżeli jaszczurka będzie przebywać w terrarium, a nie biegać luzem po pokoju to......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register


#3 michal247

michal247
  • Terrarysta
  • Z nami od: 1434 dni
  • Poland / Dolnośląskie / Wrocław
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 23 May 2020 - 12:25

@[member='tokaga']

 

Dzięki za odpowiedź :)

 

Oczywiście nigdy bym nie pomyślał żeby wypuszczać jaszczurkę kiedy pies jest w pokoju. A jeśli chodzi o nastawienie......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register







#4 docfaq

docfaq
  • Koordynator działów
  • Z nami od: 2348 dni
  • Poland / Mazowieckie / Warszawa
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 23 May 2020 - 22:15