Jump to content

Wesprzyj serwis, wyłącz reklamy  
1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?


zdrowie

- - - - -  
Krew w kołowrotku




  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 kichi_01

kichi_01
  • Terrarysta
  • Z nami od: 1470 dni
  • Poland / Śląskie / Częstochowa
  • Płeć: Kobieta

Posted 20 March 2020 - 20:13

Witam. Od niedawna posiadam samca jeża pigmejskiego, kupiony 15.01.2020 r, ma 4 miesiące.
Niestety jest on małym niejadkiem, oprócz suchej karmy nie je nic innego.......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register


Edited by kichi_01, 20 March 2020 - 20:22.





Similar Topics: Krew w kołowrotku     x


#2 MistyMountainPeak

MistyMountainPeak
  • Terrarysta
  • Z nami od: 1695 dni
  • Poland / Łódzkie / Łódź
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 20 March 2020 - 20:55

Przyczyny pojawienia się krwi nie znam. Nie znam się też kompletnie na jeżach, ale odradzam podawania ogórka jakimkolwiek zwierzętom.


#3 kichi_01

kichi_01
  • Terrarysta
  • Z nami od: 1470 dni
  • Poland / Śląskie / Częstochowa
  • Płeć: Kobieta

Posted 21 March 2020 - 21:32

Wiele mi to nie pomogło, ale dzięki za uwagę.
Podałam mu ogórka, bo czytałam kilka blogów dot. jeży, i ludzie polecali zielonego ogórka w diecie......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register






#4 Aniabc

Aniabc
  • Terrarysta
  • Z nami od: 1697 dni
  • Poland / Mazowieckie / Radom
  • Płeć: Kobieta

Posted 25 May 2020 - 16:35

Miałam identyczną sytuację, czyli krew w kołowrotku. Zabrałam to Moje Szczęście do weterynarza i okazało się, że podczas biegania igiełki poraniły Mu ogonek. na 3......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register


#5 Tysiaaa

Tysiaaa
  • Terrarysta
  • Z nami od: 1136 dni
  • Poland / Śląskie / Katowice
  • Płeć: Kobieta

Posted 18 February 2021 - 22:10