Jump to content

Wesprzyj serwis, wyłącz reklamy  
1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?


rozmnażanie

- - - - -  
Euscorpius Italicus - ciąża




  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 Romano

Romano
  • Terrarysta
  • Z nami od: 1739 dni
  • Poland / Pomorskie / Chojnice
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 08 August 2019 - 10:29

Siemanko,

 

Jestem początkującym terrarystą i moje serce skradły skorpiony. Pierwszy, to mój Euscorpius, ale okazało się, że moja samiczka właśnie chce dać od siebie......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register

Attached Files






Similar Topics: Euscorpius Italicus - ciąża     x


#2 chico

chico
  • Terrarysta
  • Z nami od: 3599 dni
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 09 August 2019 - 12:12

W zasadzie to wszystko sam napisałeś, nic nie trzeba dodawać. Co najwyżej tyle, że młode karmić dwa razy w tygodniu. 



#3 stachu92

stachu92
  • Terrarysta
  • Z nami od: 5090 dni
  • Poland / Śląskie / Częstochowa
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 09 August 2019 - 12:29

Trzeba zacząc od tego ze to nie jest itaicus. Italicusy sa cale czarne a ten jest brazowy. Wiec mozesz go sprzedawac jako Euscorpius sp (lokalizacja)






#4 Romano

Romano
  • Terrarysta
  • Z nami od: 1739 dni
  • Poland / Pomorskie / Chojnice
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 09 August 2019 - 15:00

Coś tak podejrzewałem, ze nie italicus :/ Juz widze, ze pare młodych nie wytrwalo. Myślicie, ze da się zminimalizować straty w nich?


#5 sad_mad

sad_mad
  • Terrarysta
  • Z nami od: 6378 dni
  • Poland / Wielkopolskie / Kostrzyn
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 09 August 2019 - 18:11

Jeśli masz dobre warunki to nic więcej nie zrobisz. Jeśli padają to albo było coś z nimi nie tak, albo warunki nie są jednak zbyt......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register



#6 Romano

Romano
  • Terrarysta
  • Z nami od: 1739 dni