Jump to content

Wesprzyj serwis, wyłącz reklamy  
1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?


rozmnażanie

- - - - -  
Pierwsze rozmnażanie ptaszników




  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 Canelo

Canelo
  • Terrarysta
  • Z nami od: 1937 dni
  • Poland / Dolnośląskie / Wrocław
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 28 June 2019 - 08:56

Wczoraj wyliniała mi samica chromki i aktualnie ma 4,5-5DC więc myślę, że można zacząć myśleć na dopuszczeniem samca. Nigdy nie próbowałem rozmnażać ptaszników więc mam......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register





Similar Topics: Pierwsze rozmnażanie ptaszników     x


#2 ro_sikora

ro_sikora
  • Terrarysta
  • Z nami od: 2814 dni
  • Poland / Śląskie / Mikołów
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 29 June 2019 - 06:17

Co prawda chromki jescze nie dopuściłem (nie znam się ale się wypowiem:)) ale ja mam samiczke podobnej wielkości i narazie czekam aż jeszcze podrośnie, więc......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register


#3 Canelo

Canelo
  • Terrarysta
  • Z nami od: 1937 dni
  • Poland / Dolnośląskie / Wrocław
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 29 June 2019 - 12:44

Ile czasu odczekać zanim zacznę karmić samice świeżo po wylince? 2 tygodnie będą wystarczające? Jeszcze, jeśli chodzi o to napełnianie to przeprowadzić je w taki......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register






#4 Kaperro

Kaperro
  • Terrarysta
  • Z nami od: 4120 dni
  • Poland / Małopolskie / Grybów
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 29 June 2019 - 16:20

Napełnianie nie oznacza karmienia do oporu, tylko proces w którym samiec napycha sobie sperme do bulbusów


#5 Nonac

Nonac
  • Terrarysta
  • Z nami od: 6436 dni
  • Poland / Lubelskie / Krasnystaw
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 29 June 2019 - 16:59