Jump to content

Wesprzyj serwis, wyłącz reklamy  
1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?


warunki hodowli

- - - - -  
Legwan zielony i inne gatunki




  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 gibiceps

gibiceps
  • Terrarysta
  • Z nami od: 4803 dni
  • Poland / Mazowieckie / Warszawa
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 13 September 2018 - 13:09

Zastanawiam się nad stworzeniem biotopowego terrarium i połączeniem swoich legwanów z innymi gatunkami z tego samego biotopu, między innymi żółwiem żabuti, czy Anolisami lub gekonami......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register





Similar Topics: Legwan zielony i inne gatunki     x


#2 docfaq

docfaq
  • Koordynator działów
  • Z nami od: 2319 dni
  • Poland / Mazowieckie / Warszawa
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 14 September 2018 - 12:25

Nie mam doświadczenia z legwanem zielonym, ale myślę, że łączenie z nim takich małych w porównaniu do niego jaszczurek nie ma sensu. Obawiałbym się, że......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register



#3 gibiceps

gibiceps
  • Terrarysta
  • Z nami od: 4803 dni
  • Poland / Mazowieckie / Warszawa
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 14 September 2018 - 14:09

Dziękuję bardzo za odpowiedź, jednym z gatunków, które rozważałem był Anolis equestris i czekam na jak najwięcej opinii






#4 Jaguś

Jaguś

    Pomaga na forum ;)

  • Pomocny
  • Z nami od: 4245 dni
  • Poland / Mazowieckie / Warszawa
  • Płeć: Kobieta

Posted 14 September 2018 - 14:12

Baaardzo zły pomysł. Mam dorosłego samca lega - jest wybitnie spokojny i przyjacielski, ale... Sezon godowy to sezon zabijania. Wszystkiego co się rusza i zwłaszcza......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register


Edited by Jaguś, 14 September 2018 - 14:16.


#5 babajaga27

babajaga27
  • Terrarysta
  • Z nami od: 4314 dni