Jump to content

Wesprzyj serwis, wyłącz reklamy  
1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?


początkujący owady

- - - - -  
Pierwsza styczność




  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 Crooo

Crooo
  • Terrarysta
  • Z nami od: 2440 dni
  • Poland / Pomorskie / Gdańsk
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 16 August 2017 - 23:45

Witam, od jakiegoś czasu studiuję wasze forum, choć i tak jeszcze dużo muszę wiedzieć. Mam zamiar zaopiekować sie moją pierwszą modliszką. Wyposażyłem się w akwarium......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register

Attached Files






Similar Topics: Pierwsza styczność     x


#2 VisibleNoise

VisibleNoise

    Koordynator w działach początkujący

  • Koordynator działów
  • Z nami od: 3896 dni
  • Poland / Dolnośląskie / Wrocław
  • Płeć: Kobieta

Posted 17 August 2017 - 05:21

Akwarium to nie terrarium i nie nadaje się do zwierząt terrarystycznych tylko do rybek. Kup terrarium. Najlepiej modliszke kup na forum, w zoologicznych mogą sprzedawać......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register

Edited by VisibleNoise, 17 August 2017 - 05:27.


#3 dune

dune
  • Terrarysta
  • Z nami od: 2941 dni
  • Poland / Mazowieckie / Warszawa
  • Płeć: Kobieta

Posted 17 August 2017 - 09:23

Pojemniki dla modliszek najlepiej Przykrywać siatka w typie moskitiery bo modliszki chętnie linieją na pokrywkach i musza się moc dobrze "uczepić" na wisząco

Modliszki......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register

Edited by dune, 17 August 2017 - 09:33.






#4 mantiss111

mantiss111

    Moderator w działach Modliszki, Owady, Początkujący terraryści

  • Moderator
  • Z nami od: 3837 dni
  • Poland / Mazowieckie / Sochaczew
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 17 August 2017 - 11:10

@[member='Crooo'],