Jump to content

Wesprzyj serwis, wyłącz reklamy  
1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?


początkujący ptaszniki

- - - - -  
Smithi L5, albiceps L4 i świerszcze




  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
30 replies to this topic

#1 Raknor

Raknor
  • Terrarysta
  • Z nami od: 2545 dni
  • Poland / Świętokrzyskie / Sandomierz
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 12 May 2017 - 13:41

Hejka

 

Jestem początkującym hodowcom, sporo czytałem na tym forum i "czarnym" ale nadal mam dylematy. Odebrałem z poczty dwa ptaszniki, Brachypelma smithi L5 i......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register

Attached Files






Similar Topics: Smithi L5, albiceps L4 i świerszcze     x


#2 machina

machina
  • Terrarysta
  • Z nami od: 3368 dni
  • Poland / Łódzkie / Głowno
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 12 May 2017 - 15:01

Swiescz moglby byc ciut mniejszy , poza tym jak ma go dorwac jak swierszcz ma hektar terenu do ucieczki ?
Daj pajuny do mniejszych pojemnikow......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register


#3 Raknor

Raknor
  • Terrarysta
  • Z nami od: 2545 dni
  • Poland / Świętokrzyskie / Sandomierz
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 12 May 2017 - 16:28

Smithi chyba zabił, bo świerszcz widzę ze kona i ma rozwalony pancerz na grzbiecie nie widziałem akcji. Pająk siedzi uczepiony pod przykrywką faunboxu. Same boxy......................for more text you need to be logged in. Please login to read the post, or register







#4 machina

machina
  • Terrarysta
  • Z nami od: 3368 dni
  • Poland / Łódzkie / Głowno
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 12 May 2017 - 17:39

Moze i nie sa mega ale za duze do takich maluchow , ja takie malenstwa trzymam w pojemnikach na mocz i maja sie swietnie .


#5 Raknor

Raknor
  • Terrarysta
  • Z nami od: 2545 dni
  • Poland / Świętokrzyskie / Sandomierz
  • Płeć: Mężczyzna

Posted 12 May 2017 - 18:19