Skocz do zawartości

1 raz na nowej odsłonie? | Problemy z zalogowaniem?

początkujący jaszczurki

Oświetlenie - Agama Brodata

- - - - -

• Nie możesz rozpocząć nowego tematu
  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
7 odpowiedzi na ten temat

#1 Yasur

Yasur
  • Nowy terrarysta
  • Z nami od: 5 dni
  • Polska / Kujawsko-pomorskie / Bydgoszcz

Napisany 13 czerwiec 2018 - 10:42

Witam, jestem całkowicie nowy w terrarystyce jak i na tym forum, tak więc witam wszystkich bardzo serdecznie :)

Planuje sobie zakupić Agamę Brodatą, niedawno skończyłem moje terrarium o wymiarach 120x60x60. Teraz przyszła pora na zamontowanie oświetlenia i tu nasuwa się moje pytanie: Czytałem w internecie, że potrzebne są dwie żarówki - jedna cieplna, a druga ze specjalnymi promieniami, jednak nie wiem na co dokładnie się zdecydować, dlatego też założyłem konto na tym forum.

Czy ktoś.....................czytają więcej tylko zalogowani terraryści. Proszę zaloguj się lub zarejestruj się jeśli nie posiadasz jeszcze konta.

Edytowany przez Yasur, 13 czerwiec 2018 - 11:01.

Podobne tematy: Oświetlenie - Agama Brodata     x

#2 VisibleNoise W hodowli

VisibleNoise

Pomocna w działach początkujący

• Pomocny
  • Z nami od: 1767 dni
  • Polska / Dolnośląskie / Wrocław

Napisany 13 czerwiec 2018 - 11:56

Grzewcza o takiej mocy, żeby na wyspie ciepła było około 39-40 stopni. UVB minimum 10% (najlepiej więcej), do takiego terrarium świetlówka, a najlepiej metahalogen.

#3 docfaq W hodowli

docfaq
  • Terrarysta
  • Z nami od: 209 dni
  • Polska / Mazowieckie / Warszawa

Napisany 13 czerwiec 2018 - 12:53

UVB:

1. Najlepsza będzie świetlówka Arcadia T5 (wymaga statecznika) 12% lub 14% o długości 850mm albo 1150mm i do tego jeszcze odbłyśnik. W ten sposób całe terrarium będziesz miał naświetlane UVB i agama będzie dostawać swoje gdziekolwiek by nie była. Taką świetlówkę wymienia się przed upływem roku.